در همایش ستاد دکتر پزشکیان در رشت:

صادقی: هر رای که به صندوق ریخته نشود جناح مقابل تقویت می‌شود

نماینده‌ تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در همایش ستاد دکتر پزشکیان در رشت با بیان اینکه باید با حضور آگاهانه سرنوشت ایران را تغییر دهیم، خاطرنشان کرد: هر رای که به صندوق ریخته نشود جناح مقابل تقویت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود صادقی سیاستمدار اصلاح‌طلب و نماینده‌ی تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در همایش ستاد پزشکیان در رشت عنوان کرد: انتخابات پیش رو یک فرصت تاریخی است.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا مردم را برای حضور در انتخابات قانع کنیم و شور انتخاباتی ایجاد کنیم.

صادقی خاطرنشان کرد: آخرین نظرسنجی‌ها حرف مشترکی در خصوص افزایش آرای دکتر پزشکیان دارند.

این حقوقدان و مدرس دانشگاه تاکید کرد: اثرات یک رییس جمهور در زندگی روزمره لمس می‌شود.

نماینده‌ی تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: فضای جامعه در حال تغییر است و پنجره‌ای برای رای دادن خانواده‌ها باز شده است.

وی با بیان اینکه دکتر پزشکیان نمونه بارزی از فردی است که قدرت را ابزار خدمت می‌داند و عدالت و علم را سرلوحه امور قرار میدهد، اظهار داشت: فعال شدن احزاب و فرصت گفتگویی که در این انتخابات فراهم شده زمینه ساز دموکراسی است.

صادقی ادامه داد: دموکراسی فرایندی است که با یک انتخابات به پایان نمی‌رسد.

این وکیل دادگستری گفت: پزشکیان اهل وعده دادن نیست و گفتمان توسعه را دنبال میکند و اهل تقابل نیست، پزشکیان با این ویژگی‌ها رییس جمهور متفاوتی خواهد بود.

صادقی با بیان اینکه باید با حضور آگاهانه سرنوشت ایران را تغییر دهیم، خاطرنشان کرد: هر رای که به صندوق ریخته نشود جناح مقابل تقویت می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که روز به روز تنور انتخابات داغ‌تر خواهد شد.

این سیاستمدار اصلاح‌طلب افزود: امیدوارم فردای انتخابات، خون تازه‌ای در رگ‌های کشور تزریق شود و رییس جمهور منتخب امیدها را زنده کند.

 پزشکیان آبروی ما و امید ما برای حل مشکلات کنونی کشور است

علیرضا سحرخیز رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات گیلان در همایش ستاد دکتر پزشکیان در رشت که با حضور و سخنرانی محمود صادقی برگزار شد عنوان کرد: امیدوارم فردای هشتم تیر جشن پیروزی پزشکیان و جشن پیروزی مردم ایران را داشته باشیم.

وی افزود: حضور دکتر پزشکیان در جایگاه ریاست جمهوری یک فرصت مغتنم برای کشور است.

سحرخیز با بیان اینکه اندک اندک جمع مستان میرسد، خاطرنشان کرد: گروه‌های مختلف اجتماعی رفته رفته تصمیم به مشارکت در انتخابات میگیرند.

رییس ستاد انتخابات جبهه اصلاحات گیلان ادامه داد: پزشکیان با سابقه وزارت بهداشت در دولت آقای خاتمی و ۵ دوره انتخاب به عنوان نماینده مجلس در بالاترین سطح در قوای مجریه و مقننه کار کرده است. ایشان به عنوان مدیری پاکدست و صادق از کارنامه‌ای درخشان برخوردار است.

سحرخیز افزود: امروز ستادهای پزشکیان از نزدیک‌ترین تا دورترین نقاط کشور دایر شده و اقشار مختلف مردمی گرد هم آمده اند.

وی گفت: پزشکیان آبروی ما و امید ما برای حل مشکلات کشور و عبور از وضعیت کنونی است و امیدوارم فردای هشتم تیر جشن پیروزی پزشکیان و جشن پیروزی مردم ایران را داشته باشیم.

Share