نماینده مردم لنگرود در مجلس اعلام کرد:

شبانه‌روزی کردن درمانگاه‌های شلمان و اطاقور را در جهت تامین رفاه مردم پیگیری می‌کنیم

نماینده مردم لنگرود در مجلس دوازدهم، از تلاش برای تکمیل بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود، شبانه‌روزی کردن درمانگاه‌های شلمان و اطاقور و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه درمان بستر در شهرهایی همچون چمخاله خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهرداد لاهوتی در گفت و گو با خانه ملت، در بیان مشکلات حوزه بهداشت و درمان این منطقه، گفت: ما در گذشته احداث دو بیمارستان شهید حسین‌پور و تامین اجتماعی در لنگرود را پیگیری کرده بودیم که محقق شد و در شرایط کنونی نیز به دنبال تکمیل بیمارستان امینی لنگرود هستیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تکمیل بیمارستان شهید حسین‌پور در قالب آموزشی از دیگر پروژه‌هایی است که پیگیری می‌کنیم، همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه درمان بستر در شهرهایی همچون چمخاله از دیگر موضوعاتی است که به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

وی یادآور شد: شبانه‌روزی کردن درمانگاه‌های شلمان و اطاقور نیز از دیگر موضوعاتی است که در جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان این منطقه و ارائه خدمات بهینه درمان به مردم به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: ما در این دوره به دنبال جذب سرمایه‌گذار به منظور ارتقای شهرستان‌های لنگرود، چمخاله، شلمان، کومله و اطاقور در حوزه‌های مختلف هستیم.

Share