رییس سازمان آتش نشانی رشت اعلام کرد:

سقوط ۷ اصله درخت و ۲ تابلوی تبلیغاتی در شب بارانی رشت

تیم‌های امداد و نجات ۱۵ایستگاه آتش نشانی رشت در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به پوشش عملیاتی ۵۲ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی اقدام نمودند که ۲۳ مورد آن مربوط به بارش شدید باران بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت از آماده باش تیم‌های عملیاتی و افسران ارشد با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی خبر داد و گفت: از ساعت ۲:۳۰ و دقایقی پس از بارش شدید باران و تماس شهروندان مبنی بر آبگرفتگی و یا سقوط اجسام از جمله درخت، داربست و… تیم‌های عملیاتی آتش نشانان به محل حوادث اعزام شدند.

وی با اشاره به پاسخگویی مرکز ۱۲۵ آتش نشانی به بیش از ۱۲۰۰ تماس شهروندان، افزود: آبگرفتگی در ۱۴ نقطه از شهر اعلام شد که از این تعداد ۸ خانه و ۶ معبر دچار آبگرفتگی شدند.

مومنی به سقوط ۷ اصله درخت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به کسی آسیب جانی نرسید و تنها یک خودروی سواری دچار خسارت شد که سریعا تیم‌های عملیات آتش نشان نسبت به ایمن سازی، برشکاری و انتقال اصله درخت به مکان امن اقدام کردند.

این مسوول با تاکید بر اینکه ۲ مورد حادثه سقوط تابلو تبلیغاتی و سقوط داربست پوشش داده شد که بحمدا… شاهد خسارات مالی و جانی نبودیم، ادامه داد: از ۵۲ مورد حوادث پوشش داده شده در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ مورد آن در پی بارش شدید باران بوده است.

همین گزارش حاکی است: ۷ مورد گیر افتادن در آسانسور- ۳ مورد اتصالی پست برق-۲ مورد حریق خودرو-۳ مورد قفل درب- ۴ مورد حریق علفزار و ضایعات-۳ مورد اتصالی در منزل و مغازه – ۷ مورد خدمات ایمنی از دیگر عملیات‌های محوله به آتش نشانان در شیفت کار گذشته بوده است.

Share