رئیس ستاد مرکزی پزشکیان؛

دولت آقای پزشکیان دولت چهره های جدید خواهد بود

رئیس ستاد مرکزی پزشکیان گفت: فضای انتخابات با آرامش در حال طی شدن است و رضایت داریم و امیدوار هستیم که انتخابات پرشوری داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دومین نشست خبری علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن اجتماعات خبرگزاری مهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست، علی عبدالعلی‌زاده رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان ضمن تبریک و تهنیت عید غدیر، با تاکید بر ضرورت برگزاری این نشست گفت: ضرورت برگزاری این نشست به این دلیل است که خوشبختانه روند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری طی شده است. با تلاش استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در سراسر کشور، فضای همکاری خوبی وجود داشته است و امیدواریم که این شور و حضور مردم را پای صندوق‌های رای ببینیم. طبق نظرسنجی‌هایی که به عمل آمده مشارکت مردم را بالای ۵٠ درصد می‌بینیم و امیدواریم که در روزهای آینده مشارکت به بیش از ۶٠ درصد برسد.

وی با اشاره به جایگاه نخست پزشکیان در نظرسنجی‌های انتخاباتی اظهار کرد: آقای پزشکیان همانند دیگر نامزدها تمام تلاش خود را برای افزایش مشارکت مردم گذاشته است و با رای خوبی بتواند به ریاست جمهوری برسد و با پشتوانه مردمی توان خدمت گذاری داشته باشد. طبق تمامی نظرسنجی‌هایی که رصد می‌کنیم بیش از ٨٠ درصد آنها نشان می‌دهد که آقای پزشکیان در رتبه نخست قرار دارد. من از تمامی دستگاه‌های دولتی، انتظامی و رسانه‌هایی که در طول این مدت همکاری داشته‌اند تشکر می‌کنم.

عبدالعلی زاده در این نشست اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش همه دست اندرکاران، شورای محترم نگهبان و فرمانداران، فضای انتخابات با آرامش در حال طی شدن است و رضایت داریم و امیدوار هستیم که انتخابات پرشوری داشته باشیم.

عبدالعلی زاده گفت: رهبر معظم انقلاب همه را مکلف به برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم کردند. مردم به شایعات مهندسی انتخابات توجهی نداشته باشند. این اطمینان را می‌دهم به دکتر مسعود پزشکیان رای دهید ما هم تلاش می‌کنیم در زمان شمارش آرا رای شما پزشکیان خوانده شود.

وی اضافه کرد: آنچه شما در انتخابات می‌نویسید آن خوانده خواهد شد. هیچ دلیلی ندارد دنبال مشوش کردن انتخابات و نگران کردن جامعه باشیم. از هرگونه رفتار خلاف قانون پرهیز می‌کنیم. به طور رسمی کارهای خلاف قانون هیچ ارتباطی به ستاد انتخابات پزشکیان نخواهد داشت. ما هیچ حمایتی از خاطیان در انتخابات نخواهیم داشت.

رییس ستاد مرکزی انتخابات پزشکیان بیان کرد: یک عده‌ای زمزمه کردند در روزهای آخر انتخابات برخی از خانم‌ها به صورت دسته جمعی در خیابان‌های پر رفت و آمد اقدام به برداشتن حجاب کنند و شعار دهند ما این اقدام را نمی‌پسندیم. حمایت از کاندیدا در دوران انتخابات باید در چارچوب قوانین باشد.

عبدالعلی زاده خاطرنشان کرد: برای رفع تحریم‌ها و مشکلات کشور نیازمند نمایش قدرت مردم در انتخابات هستیم. هرکسی رئیس جمهور شود رئیس جمهور همه مردم است چه کسانی که به او رای داده‌اند و چه رای نداده‌اند.

وی اضافه کرد: ارزیابی شخص بنده از حضور آقای پزشکیان در مناظرات مثبت است. هدف از مناظرات کمک می‌کنیم مردم برنامه‌های ما را بهتر دریافت کنند و به مرحله تصمیم گیری برسند. در پایان هر مناظره شاهد بودیم آقای پزشکیان رتبه‌شان بالاتر رفته است این نشان این است که جامعه پیام‌های ایشان را دریافت کرده است.

رییس ستاد مرکزی پزشکیان تاکید کرد: هر شهروند دو رای یعنی یک نفر خودش و یک نفر هم که نمی‌خواست رای بدهد با خود به صندوق رای بیاورند.

عبدالعلی زاده اذعان داشت: شعار ایشان در مناظرات این است که «من از حق دفاع خواهم کرد و به قانون عمل کردم». شهروند درجه یک و دو نداریم و این تقسیم بندی غلطی هست. ما رنگین کمانی از اقوام و ادیان داریم و همه در برابر قانون یکسان هستند. در جذب نیرو در ارگان‌ها اصل برای ما شایسته سالاری است. این پیام‌های خیلی خوب در جامعه بود که آقای پزشکیان فرستاد.

وی ادامه داد: برخی از نامزدها که وعده‌های آن‌چنانی مثل زمین رایگان و افزایش حقوق معادل نرخ رسمی تورم داده‌اند باید هیات نظارت با آنها برخورد کند.

رییس ستاد مرکزی انتخابات پزشکیان در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون نقش کلیدی زنان در دولت پزشکیان گفت: فقط فرهنگ نیست. در کدام زمینه‌ها خانم‌ها پیشتاز هستند؟ باید دید با موفقیت آقای پزشکیان در این رقابت، آیا زنان در جامعه تغییری در دیده شدنشان و جایگاه و حقوق شهروندی شان ایجاد می‌شود؟ قطعاً همین طور است. آقای پزشکیان یک فرد کاملاً مذهبی و مسلط به منابع دینی است و واقعاً به ان اکرمکم عندالله اتقاکم ایمان دارند.

وی اضافه کرد: بارها ایشان گفتند تقوا یعنی برنامه داشتن و درست اندیشیدن. همه اینها در واژه تقوا جای می‌گیرد. در قانون اساسی فرقی میان زن و مرد وجود ندارد. هر که بیشتر تابع مقررات و منظم تر باشد بهره مند می‌شود. تصور من این است در جامعه ما با حضور دکتر پزشکیان شاهد تغییر فرهنگی بالا خواهیم بود. چه در بعد هنر چه نویسندگی و سایر نشانه‌های فرهنگی شاهد رفع ناترازی خواهیم بود و جایگاه بانوان بهتر خواهد شد. و در سطح مدیریت کلان و خرد جایگاه بیشتری در اختیار زنان قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در پاسخ به حضور وزرای سابق در ستاد آقای پزشکیان اظهار کرد: هیچ کدام از افراد حاضر در ستاد آقای پزشکیان صحبت از پست و مقام نکردند ایشان با کسی رودربایستی ندارد.

وی افزود: ایشان بنایی ندارد هرکسی که در ستاد ایشان است در دولت استفاده کند.

عبدالعلی زاده با تاکید بر اینکه دولت آقای پزشکیان دولت چهره های جدید خواهد بود، افزود: اگر در مورد خاصی یک وزیر سابق شایسته باشد از او استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ایشان سبک و سیاق مدیریت خاص خودشان را دارند؛ افزود: دولت آقای پزشکیان ادامه دهنده راه هیچ دولتی نیست.

رئیس ستاد مرکزی مسعود پزشکیان تصریح کرد: مهمترین رقیب پزشکیان تا قبل، قالیباف بوده اما در حال حاضر آقای جلیلی در نظرسنجیها بالاتر از آقای قالیباف هستند و در روزهای آخر باید منتظر قل و انتقال آرا باشیم.

Share