رئیس دادگستری شهرستان رودسر

دستگاه قضایی در کنار واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد بود

فردین امیری در جریان بازدید از کارخانه آرد رودسر، اظهار کرد: دستگاه قضایی در برطرف کردن موانع و مشکلات بخش تولید و اشتغال، در کنار واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فردین امیری، رئیس دادگستری شهرستان رودسر در جریان بازدید از کارخانه آرد رودسر، اظهار کرد: دستگاه قضایی در برطرف کردن موانع و مشکلات بخش تولید و اشتغال، در کنار واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد بود.
وی یکی از وظایف دستگاه قضایی را حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و افزود: همه تلاشمان را برای حمایت این واحدها خصوصا واحدهایی مانند این کارخانه آرد که با ارزاق اولیه مردم سر و کار دارد، خواهیم کرد.
رئیس دادگستری رودسر با بیان اینکه مشکل خرید تجهیزات جدید این واحد در جریان بازدیدهای قبلی رفع شده است، گفت: برخی از واحدها با مشکل اعتبار مواجه هستند و لذا آمادگی داریم طی جلساتی با روسای بانک ها، مشکل اعتبار این واحدها را حل کرده تا به روند تولید بازگردند، زیرا وظیفه همه ماست که پای تولید باشیم تا چرخ اقتصاد کشور بچرخد.
محمدتقی هادی پور، مدیرعامل شرکت آرد تجارت رودسر نیز، با بیان اینکه این کارخانه با اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر جزو ۱۰ کارخانه برتر در سطح کشور است، اظهار کرد: ظرفیت تخلیه روزانه گندم در این کارخانه بین ۴۵ تا ۱۰۰ تریلی است.
وی از نصب و راه اندازی دستگاه مغز گندم گیر دو طبقه با اعتبار بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومانی در راستای ارتقای کیفیت آرد و رضایتمندی مردم خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرفیت تولید آرد این کارخانه ۳۵۰ تن در روز می باشد و ۱۰ سیلوی ۲۵۰۰ تنی ذخیره گندم و هشت سیلوی ۱۵۰ تنی ذخیره سازی آرد داریم.
مدیرعامل شرکت آرد تجارت رودسر، توزیع آرد این کارخانه در روز را بین ۲۲۰ تا ۲۸۰ تن دانست و تاکید کرد: سه نوع آرد از جمله نول، ستاره و سبوس گرفته را تولید می کنیم و در آینده نزدیک، تولید آرد کامل را در سطح استان در دستور کار داریم.

Share