رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛

در حادثه “بیمارستان قائم” نظام سلامت ناجوانمردانه مورد هجمه قرار گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اهمیت پیوست رسانه‌ای در نظام سلامت، گفت: حفظ روایت اول در نظام سلامت‌ توسط فعالان روابط عمومی یک ضرورت انکار ناپذیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با مسوولان‌، کارشناسان و رابطان روابط‌عمومی واحد‌های ستادی و صف دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با حضور سروان امین راسخی- رئیس اداره تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری استان گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست با تبریک عید سعید غدیر، اظهار کرد: یکی از دلایل تعویق امامت امیرالمومنین علی علیه‌السلام، رأی نابجا و نابه‌هنگام یکی از افراد بود.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، افزود: تلاش برای افزایش شور و حضور در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح و مدیر توانمند در این انتخابات بسیار مهم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از تلاش روابط‌عمومی و اصحاب رسانه در نظام سلامت، گفت: هر اقدامی در نظام سلامت بدون پیوست رسانه‌ای منتج به نتیجه موثر نمیشود.

دکتر آشوبی با اشاره به بحران حریق بیمارستان قائم (عج) رشت، خاطرنشان کرد: علی‌رغم انتقال سریع بیماران به بیمارستان‌های استان، نظام سلامت و تلاش‌های بی‌منت کادر درمان و اورژانس ناجوانمردانه مورد هجمه غیرمنصفانه و ناعادلانه قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات نظارتی پیوسته دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه سلامت، گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت با هیچ فرد و موسسه پزشکی متخلف تعارف ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت روایت اول در بحران‌ها تاکید کرد و گفت: یک فعال روابط‌عمومی در نظام سلامت باید به این مهم باور داشته باشد که اگر به موقع و به اندازه حقایق را روایت نکند و پاسخ مخاطبان را ندهد، دشمن آنگونه که می‌خواهد، خط روایت را در دست خواهد گرفت.

دکتر آشوبی با تأکید بر التزام عملی به قانون، تصریح کرد: ارتقای سطح سلامت مردم و تعامل با بخش خصوصی در جهت ارتقای آن از اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده و در این مسیر با تمام قوا امور را پیش خواهیم برد.

گفتنی است؛ در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از فعالان روابط عمومی با اهدای لوح تقدیر کرد.

Share