تاجگردون: خوشحالم؛ این نوع برخورد در تمامی سطوح ادامه یابد تا عبرتی باشد

به دلیل تخلفات گسترده در انتخابات؛ فرماندار شهرستان باشت بازداشت شد

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نوشت: در خبرها که به نظر می‌رسد صحت داشته باشد به دلیل تخلفات وسیع مسئولین برگزاری انتخابات در شهرستان باشت فرماندار و دو نفر دیگر از مسئولین بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نوشت: در خبرها که به نظر می‌رسد صحت داشته باشد به دلیل تخلفات وسیع مسئولین برگزاری انتخابات در شهرستان باشت فرماندار و دو نفر دیگر از مسئولین بازداشت شدند.

او ادامه داد: چند نکته اول وظیفه خودم می‌دانم از همه مسئولین نظارتی و امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد که با جدیت ورود کرده و موجب بازگشت اعتماد به مردم شدند، تشکر کنم.

امیدوارم این نوع برخورد در تمامی سطوح ادامه داشته باشد تا عبرتی باشد برای کسانیکه به حقوق ملت توجه نمی‌کنند و موجب بدبینی مردم به نظام می‌شود.

اگر چه به‌دلیل توصیه دوستان در زمان انتخابات مجلس تمایلی به ورود به موضوع تخلف نبودیم؛ ولی خوشحالم که در گذشت زمانی بسیار کوتاه واقعیت و حق خود را نشان داد.

باز هم فراموش نکنیم که خدایی هست که اگر ما فراموش کنیم او فراموش نمی‌کند.

همچنین در رسانه‌ها آمده است که نماینده مردم باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی از بازداشت فرماندار شهرستان باشت، معاون وی و نماینده هیأت نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

غلامرضا تاجگردون گفت: پس از بروز تخلفات گسترده در دور اول انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه باشت و ورود نهادهای امنیتی، قضایی و نظارتی با تفهیم اتهام فرماندار باشت به همراه معاون وی و نماینده هیأت نظارت بازداشت شدند.

گفته شده است با محرز شدن تخلفات گسترده انتخاباتی در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان باشت که سر و صداهای زیادی به همراه داشت تیم نظارتی از تهران عازم استان شده و تخلفات را با دقت مورد بررسی قرار خواهد داد.

یک منبع موثق گفت: این تیم به رئیس ستاد انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد تذکر شدید داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با «صبح زاگرس» با تأیید خبر منتشرشده در خصوص نادر گرامی بیان کرد: بازداشت فرماندار شهرستان باشت با ورود دفتر شورای نگهبان و مسئولان امنیتی به ماجرای تخلفات انتخاباتی در این شهرستان انجام شده است.

شائبه‌هایی در مرحله اول انتخابات وجود داشت که در مرحله دوم فرماندار این شهرستان با هماهنگی استاندار سلب مسئولیت شد و نقشی در برگزاری انتخابات نداشت البته چیدمان همان قبلی بود و تنها حدود بیست‌وپنج نفر از نمایندگان فرماندار تغییر پیدا کرد.

Share