نماینده مردم آستارا در جمع حامیان سعید جلیلی:

به جریانی رای بدهیم که دنبال اقتدار و عزت کشور است | توزیع ثروت باید عادلانه باشد

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات ۱۵تیرماه به جریانی رای بدهیم که در امور حاکمیت، اقتصاد و در جریان روابط با آمریکا و کشورهای غربی به دنبال اقتدار ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ولی داداشی در جمع حامیان دکتر سعید جلیلی در مسجد محمد رسول الله (ص) آستارا افزود: بنده شناخت کامل نسبت به روحیات و کارنامه هر دو نامزد ریاست جمهوری دارم اما شخصی که انقلابی است و در ارتباط با آمریکا دست و پایش نمی‌لرزد، باید مد نظر قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: کشور ایران در یک موقعیت راهبردی در منطقه قرار دارد و امروز قدرت نظامی کشور ما باعث هراس دشمنان شده است و شخصی که در این راستا سیاست‌های نظام را به درستی پیش می‌برد باید در اولویت باشد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری توزیع ثروت در سطح کشور باید عادلانه صورت بگیرد و بسیاری از اقشار مختلف مردم از توزیع عادلانه ثروت محروم هستند و این به تفکر لیبرالیستی دولت‌های قبل برمی‌گردد.

وی ادامه داد: یکی از دلایل کم‌رنگ شدن استقبال مردم از حضور در پای صندوق‌های رای توزیع ناعادلانه ثروت می‌باشد که باعث ثروت‌مند شدن تعدادی از افراد جامعه شده است.

نماینده مردم آستارا در مجلس بیان کرد: دولت انقلابی و جهادی شهید آیت‌الله رئیسی در تلاش بود تا این مسیر را اصلاح کند که مشکلات موجود در قوای مقننه و مجریه این اجازه را نمی‌داد.

داداشی خاطرنشان کرد: نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت‌ها و ذخایز ملی یکی از وجوه انقلابی‌گری می‌باشد و ملت ایران به یک رئیس‌جمهور انقلابی و جهادی نیاز دارند که مشکلات کشور را با استفاده از ظرفیت موجود در داخل برطرف کنند.

گفتنی است، مشارکت آستارایی ها در انتخابات بیش از ۴۱ درصد بود و ۷۵ درصد مردم آستارا در دور اول انتخابات به مسعود پزشکیان رای دادند.

Share