هاجر تحریری نیک صفت نماینده اسبق رشت؛

انتخاب «قالیباف» رأی به حکمرانی برنامه در کشور است

نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب «محمد باقر قالیباف» رأی به حکمرانی برنامه در کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از مهر، هاجر نیک صفت در اجتماع حامیان انتخاباتی محمدباقر قالیباف در رشت با اشاره به عملکرد مسؤولان در دولت‌های گذشته اظهار کرد: حافظه مردم ضعیف نیست و عملکرد گذشته افراد را به خوبی یاد دارند و دیگر در انتخاب افراد دچار اشتباه استراتژیک نمی‌شوند.

نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار نظرهای ضد و نقیض برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: برخی‌ها با هوچی گری دنبال سرپوش گذاشتن عملکرد ضعیف و اسف بار خویش بوده و با تخریب و تمسخر دیگران دنبال فریب افکار عمومی هستند.

وی با اشاره به بصیرت و هوشیاری بالای مردم در بزنگاه‌های سیاسی افزود: مردم با انتخاب درست و آگاهانه انقلاب و مدیریت کشور را به دست لایق ترین افراد خواهند سپرد.

این فعال سیاسی با اشاره به اتفاقات اخیر در رسانه ملی توسط مشاور فرهنگی یکی از نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: اقدامات ضد فرهنگی در برنامه فرهنگی توسط افراد در رسانه ملی یک نوع اهانت عمومی است.

تحریری صفت با بیان اینکه باید آبرویمان را برای انقلاب هزینه کنیم، گفت: انتخابات عرصه بسیار مهم و حساسی است و باید تلاش کنیم افرادی دلسوز، متعهد، انقلابی و مردمی «انتخاب» شوند.

به گفته وی، رأی به آقای قالیباف در واقع رأی به حکمرانی «برنامه» در کشور است نه شعار افزود: سوابق دکتر قالیباف در عرصه‌های مختلف خدمتی درخشان و قابل دفاع است.

این فعال سیاسی و اجتماعی با بیان اینکه حمایت از آقای قالیباف در واقع حمایت از مردم است، گفت: مردم ایران شایسته بهترین نوع حکمرانی، مدیریت و خدمت هستند و این بهترین‌ها را می‌توان در آقای قالیباف پیدا کرد.

تحریری صفت با اشاره به همراهی آقای قالیباف با دولت شهید جمهور بیان کرد: تبعیت واقعی و عینی از ولایت و رهبری را می‌توان در عملکرد دکتر قالیباف و شهید رئیسی جست و جو کرد.

Share