قاضی زاده هاشمی در جمع حامیان جلیلی در رشت؛

امروز ایران بر قله جهان ایستاده و آبرویی دارد | نیازمند یک دولت مکتبی هستیم

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه در انتخابات مسئله ما نوع نگاه، سبک زندگی و نوع جهان‌بینی و درک از دوست و دشمن است، گفت: برخی می‌خواهند برای تحقق امر مسلمین از کفار صدقه بگیرند، تقابل با این نگاه با یک دولت مکتبی محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی بعدازظهر امروز در اجتماع حامیان سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع مردم رشت در ورزشگاه عضدی این شهر با بیان اینکه ملت ایران توان فتح قله‌های عالم را دارند، اظهار کرد: شرط اول این امر وجود اعتماد به نفسی با تکیه بر خدا و داشتن مدیرانی شجاع و کارآمد است. مدیرانی که به مردمشان تکیه می‌کنند و جوانانشان را باور دارند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران شجاع ملت با استعداد ایران را باور دارند، افزود: دانشمندان ایران قله‌های علم و دانش را فتح کردند، ما نیازی نداریم که دیگران برای ما نسخه بپیچند.
قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه امروز شما را برای رأی دادن به یک فرد دعوت نمی‌کنم چرا که مسئله ما شخص نیست، گفت: مسئله ما فرد نیست، مسئله ما نوع نگاه، سبک زندگی و نوع جهان‌بینی و درک از دوست و دشمن است. برخی عزیزان دوست و دشمن را قاتی کردند و با ملت خود مرزبندی می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم به عقب برنگردیم، گفت: ملتی که تاریخ خود را تکرار کند لاجرم مجبور به تکرار گرفتاری‌هایش است.
قاضی‌زاده هاشمی مهمترین امر به معروف و نهی از منکر را دوستی با دوستان خدا و مرزبندی با کسانی که با دشمنان خدا همراهی می‌کنند برشمرد و گفت: اما برخی می‌خواهند برای تحقق امر مسلمین از کفار صدقه بگیرند، فارغ از اینکه مقابله با این امور با یک دولت مکتبی محقق خواهد شد.وی از مردم خواست تا دولت ارزشی با محوریت سعید جلیلی روی کار بیاید تا تداوم خط روشن شهید رئیسی باشد.
وی با بیان اینکه امام (ره) با ۲ تکیه‌گاه خدا و مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، گفت: امروز ایران عزیز ما بر قله جهان ایستاده و آبرویی دارد که کمتر ملت‌های جهان این آبرو را دارند.
قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اثرگذاری ملت ایران بیان کرد: دشمنان ایران در این ۴۰ سال هیچ غلطی نکردند و پس از این هم نخواهند توانست.
قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه آمریکا فقط با ایجاد نفاق داخلی می‌تواند به کشور ضربه بزند، گفت: آنها برای این کار نیاز به حضور غرب‌زده‌ها و لیبرال‌ها در عرصه کشور دارند تا مرتب ما را از آن‌ها بترسانند تا بجای خدا کدخدا را در چشم ملت بزرگ کنند.
وی با بیان اینکه بن‌بست اقتصادی در یک دهه کشور به دست غرب‌زده‌ها و لیبرال‌ها اتفاق افتاد، افزود: اما این روند در دولت شهید رئیسی قطع شد و روابط ایران با کشورهای همسایه برقرار شد و عزت دیپلماسی و اقتصادی به ایران بازگشت‌.
قاضی‌زاده هاشمی دیگر افتخار دولت شهید جمهور را عضویت در اتحادیه‌های متعدد اقتصادی دانست و افزود: اخیرا ۸۰۰ میلیارد دلار میان ایران و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا امضا شد که سبب صادرات محصولات ایران به کشور‌های عضو می‌شود.
وی با بیان اینکه هدف برخی از جریانات حل مشکلات مردم نیست و آنان هدفی جز تسلیم مردم ایران در مقابل غرب ندارند، گفت: مردم با بصیرت ایران همواره مانع این امر شدند لذا هر جا نظام انقلاب اسلامی استوار ایستاد، جهان اسلام استوار می‌شود‌.
به گفته قاضی‌زاده هاشمی، گیلانی‌ها نماد غیرت دینی هستند، وقتی نام این استان را می‌آوریم یاد دیار علویان و اولین حکومت شیعه در عرصه گیتی می‌افتیم.

وی با بیان اینکه دیار علویان پناهگاه فرزندان اهل‌بیت (ع) بودند، گفت: گیلانی‌ها جایی را ساختند که مرکز توسعه مکتب جعفری شد و دیگران به دست این مردم شیعه شدند.

قاضی‌زاده هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره میرزا کوچک گفت: میرزا شخصیتی روحانی و فرزانه و انقلابی بود که در برابر استبداد داخلی و تصرف بیگانگان اعم از شرقی و غربی ایستاد.

وی با بیان اینکه شعار میرزا کوچک این بود که نباید یک وجب از این خاک را به بیگانه داد افزود: میرزا کوچک جزو شهدای استقلال ایران بود و در این راه جان و مال خود را فدا کرد.

قاضی‌زاده هاشمی با تأکید بر اینکه ملت ایران میرزا کوچک‌های زیادی تقدیم اسلام و انقلاب کردند، گفت: همواره در کنار این افراد منافقین بودند و تلاش می‌کردند تا این سرزمین را به آسانی در دست بیگانگان قرار دهند و تابع نفس خود بودند و نفسشان آنان را تابع شیطان کرد.

Share