رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در گیلان؛

کیهان هاشم‌نیا: قالیباف یکی از پاک‌ترین و سالم‌ترین انسانهاست!

کیهان هاشم‌نیا همچنین قالیباف را انسان چند وجهی خود ساخته معرفی کرد و گفت: آقای دکتر قالیباف یکی از پاک‌ترین و سالم‌ترین انسانها هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ستاد مرکزی دکتر قالیباف در رشت با حضور هاشم‌نیا استاندار سابق و رییس ستاد قالیباف در گیلان، چگینی و دنیامالی نمایندگان مردم رودبار و انزلی در مجلس شورای اسلامی، رضویان رییس ستاد قالیباف در رشت، مهمانپرست سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه ایران، کارگرنیا رییس شورا، علوی شهردار اسبق رشت، عظمتی و امام پناهی فرمانداران اسبق، شیرزاد عضو اسبق شورا، جمعی از اصحاب رسانه و شهروندان در شامگاه روز  یکشنبه ۲۷ خرداد در خیابان مطهری رشت گشایش یافت.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در گیلان با بیان اینکه حدود ۴ هزار نفر از امشب در ستادهای مردمی دکتر قالیباف در استان گیلان فعال می‌شوند، اظهار داشت: ستادهای مردمی دکتر قالیباف در سطح استان هیچ لحظه‌ای غیر فعال نخواهد بود و به طور شبانه روزی فعالیت خواهند کرد.

کیهان هاشم‌نیا از وجود ستاد مردمی دکتر قالیباف در ۱۷ مرکز شهر و ۵۶ شهر و ۱۳۰۰ روستا از ۱۵۰۰ روستا استان گیلان خبر داد که برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه در سطح هر شهرستان یک شبکه ۳۰۰ نفره در ستادهای دکتر قالیباف امور مربوط به ستاد را مدیریت خواهند کرد، گفت: این مجموعه با عشق و دل آمده‌اند و من شهادت می‌دهم که هیچ جا تاکنون یک ریال برای آقای دکتر قالیباف هزینه نشده است و هرچه بوده از سر عشق و تلاش گسترده بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در گیلان با بیان اینکه انشاالله روز هشتم تیر همگی پای صندوقهای رای حاضر خواهیم شد، افزود: آمدن من در این ستاد مرقون به غصه بود و دلم می‌خواست ۵ سال بعد در پایان دوره شهید رئیسی می‌آمدم و در ستاد انتخابات تلاش می‌کردم.

هاشم‌نیا با بیان اینکه فقدان شهید رئیسی برای ما یک ضایعه بزرگ بود، افزود: کاش ایشان بودند و همه ما سربازی ایشان را می‌کردیم و موفقیت‌ها و پیروزیهای ایشان را بیشتر می‌دیدیم.

وی با بیان اینکه وقتی از دکتر قالیباف سخن رانده می‌شود یعنی در واقع سخن از خدمت و پیشرفت می‌شود، افزود: ایشان وقتی ۱۹ سالشان بود فرمانده یکی از بزرگترین لشکرهای کشور بود، آنموقع که ارتشبدهای رژیم بعث ۶۰ساله بودند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در گیلان با بیان خاطره‌ای از شهید سلیمانی گفت: آقای قالیباف را آنگونه بشناسید که وقتی شهید سلیمانی می‌خواهند بگویند که چه کسی صورتم را بر خاک بگذارد می‌گویند «برادرم محمد باقر»

کیهان هاشم‌نیا در ادامه سخنان خود با استناد به سخنان دکتر قالیباف که که می‌گویند «من هیچ وقت کلامی را نمی‌گویم که بعداً بوی این را بدهد که کلام من با مقام معظم رهبری زاویه داشته باشد» وی را انسان چند وجهی خود ساخته معرفی کرد و گفت: آقای دکتر قالیباف یکی از پاک‌ترین و سالم‌ترین انسانها هستند.

Share