به همت مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان؛

کارگاه آموزشی جایگاه طرح‌های جامع و تفصیلی با تاکید بر تراکم و سرانه در ارزیابی املاک برگزار شد

به همت مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان کارگاه آموزشی جایگاه طرح‌های جامع و تفصیلی با تاکید بر تراکم و سرانه در ارزیابی املاک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کارگاه آموزشی جایگاه طرح‌های جامع و تفصیلی با تاکید بر تراکم و سرانه در ارزیابی املاک با ارایه حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و با حضور چشمگیر کارشناسان رسمی دادگستری مرکز کارشناسان، کانون کارشناسان و کارشناسان فنی شهرداری‌ها و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در محل سالن همایش‌های دادگستری استان گیلان برگزار شد.

محمد باقری هره دشت، رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان با اشاره به لزوم به روز بودن دانش و مهارت کارشناسان در ارایه گزارشات متقن کارشناسی، بر اهتمام جدی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری گیلان در برگزاری کارگاه‌های آموزشی حضوری برای توانمندسازی کارشناسان تاکید کرد.

وی با اشاره به استقبال شایان توجه کارشناسان رسمی و کارشناسان فنی دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی از این کارگاه آموزشی افزود: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری به‌عنوان نهاد متولی و توسعه‌دهنده خدمات کارشناسی همواره تلاش کرده است تا رسالت خود مبنی بر ارائه خدمات کارشناسی به جامعه در بالاترین سطح کمی و کیفی حفظ کند و تلاش دارد با بهره گیری از اساتید مجرب کشوری، سطح دانش و مهارت کارشناسان در حوزه‌های فنی و تخصصی را بهبود بخشد.

در پایان کارگاه از جناب آقای دکتر صارمی، کارشناس رسمی دادگستری و معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با ارایه تمثال شهید خدمت، آیت الله رئیسی تقدیر شد.

Share