در دیدار جمعی از مردم و اقشار؛

پزشکیان: نگران مناظره ها نباشد | باید کاری کنیم که دست‌پاک‌ها به قدرت برسند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نمایندگانی از دوره‌های یکم تا دوازدهم مجلس شامگاه یک‌شنبه با مسعود پزشکیان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که نمایندگانی از طیف‌ها و گرایش‌های گوناگون حضور داشتند، مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری خود را برخاسته از مردم خواند و گفت: حضرت امیر فرمودند این پست‌ها و مناصب هیچ ارزشی ندارد جز آن‌که قدمی برای مردم برداشته شود.

وی گفت: من هر کجا که باشم، مردمی‌بودن را فراموش نخواهم کرد.

پزشکیان در ادامه به فرصت کوتاه باقی مانده تا انتخابات اشاره کرد و افزود: هر کدام از شما نمایندگان عزیزی که به من اعتماد دارید، منتظر تشکیل ستاد و ساختار رسمی نباشید و کار‌های لازم برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رای را انجام دهید.

مسعود پزشکیان در پاسخ به این سوال که انشاءالله در مناظره ها محکم می آیید، گفت: نگران آن نباشید. او با اشاره به حدیثی از پیامبر تاکید کرد کرد و لر و ترک و بلوچ به هم برتری ندارند و برتری فقط به تقواست؛ تقوا هم یعنی یعنی حرکت بدون خطا، یعنی اقتصاد را درست کنیم و درست مدیریت کنیم. ما باید کاری کنیم که عالمان، کارشناسان، کاردان ها، باتجربه ها و دست پاک ها به قدرت برسند نه آدم هایی که به خاطر قدرت، تهمت می زنند، دروغ می گویند و آبروی آدم ها را می ریزند.

Share