اسماعیل عبدالهی فرماندار اسبق بندرانزلی:

پزشکیان می‌تواند اعتماد از دست رفته مردم را برگرداند | جوانان ما سرخورده، ناامید و نگران با شک نگاه می‌کنند

فرماندار اسبق بندرانزلی گفت: جوانان عزیزمان سرخورده، ناامید و نگران به آینده خود با شک و تردید نگاه می‌کنند. به عنوان عضو کوچکی از این جامعه امروز برای برون رفت از این چالش‌های ملی و بین المللی هیچ راهی به جز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شناسم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسماعیل عبدالهی، فرماندار پیشین شهرستان‌های چابهار، مهاباد، تالش، رودبار و بندرانزلی در گفتگو با گیل خبر به تشریح وضعیت چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و لزوم رای به مسعود پزشکیان پرداخت.

عبدالهی گفت: همه‌ی ما و مردم به خوبی می‌دانیم که در بزنگاه حساس تاریخی قرار داریم. مردم عزیزمان روزگار خوبی را سپری نمی‌کنند. شرایط اقتصادی غاطبه اقشار مختلف مردم، به خصوص کارگران و کشاورزان عزیز به ویژه فرودستان روزگار سختی را پشت سر می‌گذارند.

فرماندار اسبق بندرانزلی افزود: جوانان عزیزمان سرخورده، ناامید و نگران به آینده خود با شک و تردید نگاه می‌کنند. به عنوان عضو کوچکی از این جامعه امروز برای برون رفت از این چالش‌های ملی و بین المللی هیچ راهی به جز شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شناسم.

فرماندار اسبق تالش، پزشکیان را شخصیت علمی و اجرایی دانست و گفت: با شناختی که نه با گفتار بلکه با رفتاری که از آقای دکتر پزشکیان سراغ دارم و با احترام به همه نامزدهای محترم ریاست جمهوری، ایشان را به عنوان یک شخصیت علمی و اجرایی با ویژگی‌های منحصر به فرد در قامت ریاست جمهور باور دارم، چون می‌دانم که به فضل الهی ایشان می‎تواند امید را به جامعه برگرداند و قادر است چالش‌های ملی و بین المللی را بهبود بخشد و با صداقت و راست گویی همراه با عمل، اعتماد از دست رفته مردم را برگرداند.

فرماندار اسبق مهاباد گفت: به خوبی به خاطر دارم زمانی که در دولت آقای خاتمی، فرماندار شهرستان مهاباد بودم، دکتر پزشکیان که وزیر بهداشت و درمان وقت و زاده مهاباد بودند، با چه شدت و حساسیت بالایی نسبت به بررسی و حل مشکلات شهروندان، دقت و تلاش داشتند.

وی افزود: نیک می‌دانم و به خاطر دارم که ایشان بر پیوند میان ترک و کرد و همه اقوام ایران اهمیت ویژه‌ای قائل بوده و هستند و نگاه عمیق و همه‌جانبه ایشان، الگویی برای تمام مدیران و مسئولان است.

عبدالهی در پایان تاکید کرد: امیدوارم مردم عزیزمان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با درک همه جانبه از واقعیت‌های موجود جامعه با مشارکت گسترده در انتخابات پیش‌رو یک رخداد بزرگی را رقم بزند.

Share