۴۰ سال است با مداخله می‌خواهیم حجاب را نهادینه کنیم

پزشکیان درباره طرح نور: ما را به نور می‌کشاند یا انتهای آن سیاه است؟

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ۱۴۰۳ در همایش زنان حامی دکتر مسعود پزشکیان گفت: شعار دادن بلد نیستم. من هیچ وقت برای رای وعده دروع ندادم بارها گفتم از این اعتقادم دست برنخواهم داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسعود پزشکیان با تاکید بر اینکه من معجزه نخواهم کرد، خاطرنشان کرد: دست به دست هم دهیم تا مشکلات را رفع کنیم. ما نمی‌توانیم با همه بجنگیم. وضعیت ما خوب نیست، ولی اگر با هم باشیم می‌توانیم وضعیت را بهبود باشیم.

وی در همایش زنان حامی وی گفت: من واقعا نمی‌دانم چه چیزی بگویم و بلد نیستم شعار دهم و اگر شعار دهیم توقع به وجود می‌آورد که برای رای گرفتن این حرف‌ها را زده‌ام. من تاکنون برای رای گرفتن دروغ نگفتم و بر این اصول پایبندم. حق یک موضوع وزینی است و تا آنجا که در توان داشته باشم برای زن، مرد، ترک و لر و سیستانی هر که باشد دفاع خواهم کرد.

 پزشکیان افزود: حضرت علی (ع) می‌گوید کسی که عمیقا می‌فهمد و بر اساس بصیرت عمل می‌کند اگر درست باشد با حمایت ادامه دهید اگر نیست دست از آن بردارید. ما ۴۰ سال است با مداخله می‌خواهیم حجاب را نهادینه کنیم. آقایانی که به دنبال طرح نور هستند بگویند این موضوع ما را به نور می‌کشاند یا انتهای آن سیاه است؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کجای دین و اسلام گفته که باید چنین کاری انجام شود. آن‌هایی که باید کتک بخورند، ما هستیم. ما مقصر هستیم. تقصیر ما است. همه چیز دست ما است و داریم همه را از دین زده می‌کنیم. این برخورد‌ها و زدن‌ها کرامت انسانی را به خطر انداخته است. من گردنم را گرو خواهم گذاشت اگر کاری که گفتم را انجام ندهم. من مدافع زنان خواهم بود. من پایبند تعهداتی بودم که دادم و از آن عدول نکردم. از شما می‌خواهم پای صندوق رای بیاید تا آن تمامیت‌خواهی که می‌خواهند شکسته شود.

وی با بیان اینکه هرکسی عمل درست انجام دهد پاداش آن را خواهد گرفت، گفت: اگر حضرت خدیجه نبود حضرت محمد نمی‌توانست به آن جایگاهی که می‌خواست برسد. زنان می‌توانند جامعه ما را اصلاح کنند اگر دست به دست دهیم ما در خدمت شما هستیم. بگویید همه رای دهند.

پزشکیان با تاکید بر اینکه من معجزه نخواهم کرد، خاطرنشان کرد: دست به دست هم دهیم تا مشکلات را رفع کنیم. ما نمی‌توانیم با همه بجنگیم. وضعیت ما خوب نیست، ولی اگر با هم باشیم می‌توانیم وضعیت را بهبود باشیم.

وی گفت: حاکمیت باید چشم‌هایی را ببینید که آن چشم‌ها دیده نمی‌شود حاکمیت باید صدای کسانی را بشوند که صدای آنان شنیده نمی‌شود. ما با بخش خصوصی کاری نداریم. ما با کسانی که پول ندارند، آشنا ندارند و کسی را ندارند کار داریم.

این نامزد انتخابات ریست جمهوری تاکید کرد: در مورد لایحه‌هایی که بر زمین مانده اگر نیاز به بازنگری داشته باشد حتما بازنگری خواهیم کرد. من می‌توانم با کسی که دلش به حال ایران می‌سوزد کار کنم اگر کسی دلش به حال ایران نسوزد نمی‌توانم با او کار کنم پس بیاید دست به دست هم دهیم.

Share