نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس؛

واگذاری نامطلوب گذشته کماکان گریبانگیر کارخانه پوشش است

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس با تاکید بر لزوم توجه به واگذاری واحد‌های صنعتی بزرگ در کشور گفت: واگذاری نامطلوب انجام شده در گذشته کماکان گریبانگیر کارخانه پوشش را گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی فلاح نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کارخانه صنایع پوشش با بیان اینکه در سال جهش تولید و مشارکت مردم باید همه ظرفیت‌ها از جمله اعطای تسهیلات استفاده شود، اظهار کرد: بانک‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری در احیای واحد‌های تولیدی دارند و انتظار داریم به کارخانه پوشش کمک کنند و اکنون این کارخانه با حدود ۱۲۰ نفر مشغول به کار است ولی ظرفیت صنایع پوشش قابل ارتقا می‌باشد.

وی با اشاره به نقش متخصصان داخلی در راه‌اندازی مجدد کارخانه صنایع پوشش گفت: تمامی مراحل راه‌اندازی این کارخانه توسط جوانان و سرمایه‌گذار گیلانی راه‌اندازی مجدد شده و اکنون به تولید پارچه با کیفیت مشغول است.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به واگذاری واحد‌های صنعتی بزرگ در کشور بیان کرد: واگذاری نامطلوب انجام شده در گذشته کماکان گریبانگیر کارخانه پوشش را گرفته است ولی بسیار امیدواریم با کمک مجموعه‌ دولت، مجمع نمایندگان استان در مجلس و نیروهای جوان متخصص، کارخانه صنایع پوشش به طور کامل احیا شود.

فلاح با بیان اینکه مجموعه دولت و شهید جمهور نقش مهمی در احیای بسیاری از واحد‌های تولیدی در کشور داشته اشت، تصریح کرد: عزیزانی که قرار است راه شهید رئیسی را چه در قوه قضاییه چه در قوه مجریه ادامه دهند و چه عزیزانی که دلبستگی دارند به آقای رئیسی در قوه مقننه دارند باید با وحدت به احیا این کارخانه کمک کنند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کارخانه پوشش حاصل تلاش و مجاهدت شهید جمهور در گیلان است، گفت: کارخانه صنایع پوشش یکی از بزرگترین واحد‌های تولیدی در استان بود که به دلیل بی تدبیری در دهه ۸۰ رو به نابودی رفت ولی با تلاش شهید جمهور بخشی از آن به چرخه تولید بازگشته است.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات و همچنین با قدردانی از شهید جمهور در خصوص راه‌اندازی کارخانه پوشش بیان کرد: شهید رئیسی در سفر خود به گیلان چه به عنوان رئیس دستگاه قضا و چه به عنوان رئیس قوه مجریه تاکیدات بسیاری در خصوص احیای کارخانه صنایع پوشش داشته و حتی قول برخورد با مسببین این حادثه را نیز دادند که به هر دو وعده خود عمل کردند و امیدوارم این مسیر ادامه‌دار باشد.

Share