رئیس ستاد انتخاباتی «محمدباقر قالیباف»؛

نیکزاد: اگر قالیباف در جبهه انقلاب از سایرین اعلم تر نبود، ما نیز اینجا نبودیم

رئیس ستاد انتخاباتی «محمدباقر قالیباف» داوطلب انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: نگذارید افرادی روی کار بیایند که در ظاهر از رهبر معظم انقلاب می گویند، اما در باطن خون به دل ایشان کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «علی نیکزاد» امروز (پنجشنبه) در نشست مسئولان ستادهای استانی محمدباقر قالیباف اظهار داشت: شهید رئیسی برای نظام، انقلاب، شهدا و امامین انقلاب وارد عرصه انتخابات شد. کسی که در جایگاه مطالبه‌گری قوه قضائیه بود، برای به دست گرفتن قوه مجریه آمد.

وی تاکید کرد: بدانید آبرو، گذشته و حیثیت خود را وارد انتخابات کرده اید. ما همه اینجا هستیم تا امور جبهه انقلاب اسلامی پیش برود و نباید اجازه دهیم، پرچم شهید رئیسی زمین بیفتد.

نیکزاد ادامه‌داد: نگذارید افرادی روی کار بیایند که در ظاهر از رهبر معظم انقلاب می گویند، اما در باطن خون به دل ایشان کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: چشم بر هم بگذارید انتخابات تمام و نتیجه آن اعلام می شود، اما بدانیم که امروز اگر موشک نقطه زن داریم کسانی بوده اند که از خودشان مایه گذاشته اند.

رئیس ستاد انتخابات قالیباف اضافه‌کرد: اگر کارهای بی بدیل و بی نظیر را در شهر تهران می بینید، نتیجه اقداماتی بوده که در دوران حضور آقای قالیباف در شهرداری انجام شده است و اگر امروز هم دنبال عافیت طلبی بود، جایگاه بهتری وجود دارد و آن ریاست مجلس است.

وی از مسئولان ستادهای استانی خواست تا در کنار اقدام برای تبلیغات و در کنار تشکیل ستادها، در مدت ۲۴ ساعت تکلیف شهرستان ها را مشخص کرده و عملیات را آغاز کنند.

نیکزاد با بیان اینکه ما ۲۴ ساعته در ستاد مرکزی به عنوان خادم شما فعال هستیم، اظهار داشت: اگر قالیباف در جبهه انقلاب از سایرین اعلم تر نبود، ما نیز اینجا نبودیم؛ بر این اساس وقتی باور داریم باید اقدام کنیم تا پیروز شویم.

Share