ادامه رسیدگی به فساد در فوتبال؛

نامه تاج به دادگستری؛ بررسی سقوط مس رفسنجان در دستور کار

رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رئیس دادگستری استان کرمان درخواست کرد که موارد مربوط به اتفاقات رخ داده در پرونده مس رفسنجان به اطلاع این نهاد برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به دادگستری کل استان کرمان به بررسی سقوط مس رفسنجان پرداخته است.

مهدی تاج در این نامه خواهان آن شده است که موارد مربوط به فساد رخ داده در پرونده مس رفسنجان درباره تعداد مسابقات، چگونگی اتفاقات رخ داده و نحوه تبانی به‌صورت مشخص به اطلاع فدراسیون برسد.

گفته می‌شود علت این موضوع، بررسی تعداد امتیازات کسب شده توسط مس رفسنجان است تا بدین ترتیب فدراسیون با آگاهی بیشتری ماجرا را پیگیری کند.

از جمله مواردی که مطرح شده، احتمال سقوط مس رفسنجان به دسته پایین‌تر است و در صورتی که به رکن قضایی فدراسیون این موضوع اثبات شود ممکن است مس به دسته پایین‌تر سقوط کند.

اینکه نماینده رفسنجان در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در چند مسابقه به نتیجه رسیده و چند امتیاز از این طریق به دست آورده، کلید ماجراست.

با تأکید مهدی تاج، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به جد پیگیر موضوع است و رئیس فدراسیون تصریح کرده که باید با خاطیان این ماجرا شدیدترین برخورد صورت گیرد.

رونده مس رفسنجان مربوط به سالی است که این تیم به لیگ برتر صعود کرد.

در جریان رسیدگی به این پرونده سهیل مهدی مسئول پیشین کمیته مسابقات سازمان لیگ، فریبرز محمودزاده مسئول وقت لیگ دسته اول و خداداد افشاریان رئیس پیشین کمیته داوران بازداشت شده‌اند.

Share