در جلسه شورای مرکزی ستاد جلیلی چه گذشت؟

منصوری: آقای جلیلی مرد اجرایی است؛ مگر آقای رئیسی مهندس بود

منصوری اظهار داشت: می‌گویند آقای جلیلی توان اجرایی ندارد؛ من در این کشور فرماندار بودم، استاندار بودم، معاون رئیس جمهور بودم و شهادت میدهم که آقای جلیلی مرد اجرایی است؛ مگر همه باید بیل و کلنگ دست بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تابناک، جلسه شورای مرکز‌ی ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی آغاز شده و بصورت ویدیو کنفرانس و بصورت همزمان در ۳۱ استان کشور در حال برگزاری است.

  در این جلسه انتخاباتی، محسن منصوری معاون اجرایی فعلی کابینه حضور داشت.

سید محمود نبویان در این جلسه گفت: رئیس جمهور باید بداند که این موضوع دنیا رو خواهد گرفت و انحصاری خواهد شد، اینکه از آقای جلیلی بپرسیم چندتا اتوبان ساختی یا چندتا ماشین ساختی درست نیست، مگر ما میخواهیم مکانیک انتخاب کنیم؟ ما میخواهیم مدیر توانمند انتخاب کنیم، رییس جمهور باید مشکل کمبود ارز، مشکل مهاجرت پزشکان، هدر رفت انرژش و مبارزه با مفاسد را  پیگیری کند. به آقای جلیلی میگویند تو کار پل سازی نکردی، آخر مگر همه باید پل بسازند؟!

 نبویان گفت: رئیس جمهور باید حتی برای موضوع هوش مصنوعی هم برنامه داشته باشدِ.

 این نماینده مجلس عضو پایداری با اشاره به تصدی سابقه حضور سعید جلیلی در دولت احمدی نژاد به عنوان ریس شورای عالی امنیت ملی گفت: دکتر جلیلی در دولت دوم احمدی نژاد؛ در موضوع “یکشنبه سیاه” (سخنرانی جنجالی احمدی نژاد علیه لاریجانی ها در مجلس) که بعد از قهر ۱۰ روزه رئیس جمهور  اتفاق افتاد، مسئول تنظیم روابط  قوای سه گانه بود.

این اظهار نظر نبویان در حالی است که وضعیت روابط قوای سه گانه در این مقطع یکی از بدترین و تنش آلودترین روابط بود!

محسن منصوری معاون اجرایی ابراهیم رئیسی که در این جلسه انتخاباتی حضور داشت در ادامه این نشست گفت: رقابت ما با دیگر کاندیدها  کامل اعتقادی است و با هیچکس در این مورد شوخی و مماشات نداریم و هیچ قصد عقب نشینی از انتخابات نداریم. انصراف در کار نیست مگر آنکه آن لحظه که احساس کنیم که کاندیدایی بهتر از آقای جلیلی وجود دارد!

وی افزود: از آقای جلیلی حمایت می‌کنیم، چون آقای جلیلی را یک سرباز واقعی ایران، انقلاب و رهبری می‌دانم. نمی‌شود یکی در خلوتش طور دیگر زندگی کند و در جامعه طور دیگر عمل کند و ادعای انقلابی بودن بکند.

منصوری اظهار داشت: می‌گویند آقای جلیلی توان اجرایی ندارد؛ من در این کشور فرماندار بودم، استاندار بودم، معاون رئیس جمهور بودم و شهادت میدهم که آقای جلیلی مرد اجرایی است؛ مگر همه باید بیل و کلنگ دست بگیرند، مگر آقای رئیسی مهندس بود آقای رئیسی یکی از هنرهایش بسیج کردن کشور برای نوکری مردم بود که ما هم‌این امر را در آقای جلیلی می‌بینیم. تحلیل ها و نظرسنجی‌ها ما را امیدوار میکند و آمار ها را بررسی می‌کنیم.

رئیس ستاد جلیلی عنوان کرد: خیلی ممکن است تیپ ظاهری شان شبیه ما نباشد اما به خدا خیلی از این بچه ها بیشتر از ما برای انقلاب هزینه می‌دهند.

منصوری تاکید کرد: در تله اخلاقی گرفتار نشوید؛ بچه های ما نباید در این بداخلاقی‌ها و بی‌حرمتی شرکت کنند. اگر کسی هم انجام داد بچه‌های ما تذکر بدهند. الان می‌گویم هرکسی از این بداخلاقی‌ها،  لجن پراکنی‌ها و دروغگویی‌ها بکند، از ما نیست؛ از او برائت میجوئیم.

Share