پس از دوستی در اینستاگرام؛

ماجرای مرگ مدیر شرکت خصوصی؛ وقتی دختر جوان با یک غریبه همخانه‌ شد!

مرگ مشکوک مدیر شرکت بازرگانی در خانه‌اش، باعث شد تا خانواده او از دختری که مدعی است همخانه‌ پسرشان بوده شکایت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روزنامه ایران، چند روز قبل دختر جوانی در تماس با اورژانس و پلیس از مرگ مشکوک همخانه‌اش خبر داد. به دنبال این خبر، موضوع به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد و امدادگران بلافاصله راهی محل شدند. آنها با حضور در محل حادثه با جسد مرد جوان مواجه شدند که ساعتی از مرگ او گذشته بود.

دختر جوان که موضوع را به پلیس گزارش کرده بود در تحقیقات گفت: مدتی قبل با جمشید در اینستاگرام آشنا شدم و این مسأله همزمان بود با به پایان رسیدن قرارداد خانه‌ام. صاحبخانه‌ام کرایه را خیلی زیاد کرده بود و من توان تمدید قرارداد نداشتم.

جمشید که از ماجرا با خبر شد، پیشنهاد داد وسایلم را به خانه او منتقل کنم و با او همخانه شوم و نیمی از کرایه خانه را من پرداخت کنم. من هم قبول کردم و به خانه‌اش رفتم و در یکی از اتاق‌ها ساکن شدم.

او ادامه داد: شب حادثه جمشید مشروب الکلی مصرف کرد و بعد از آن خوابید. دیگر خبری از او نداشتم تا اینکه صبح وقتی بیدار شدم متوجه بوی گاز شدم که در خانه پیچیده بود. هر چه جمشید را صدا زدم جواب نداد و پنجره‌ها را باز کردم و شیر گاز را هم بستم و با اورژانس و پلیس تماس گرفتم.
در حالی که دختر جوان چنین ادعایی داشت مادر جمشید که از پسرش بی‌خبر بود، راهی خانه او شده بود اما به محض رسیدن متوجه مرگ او و انتقال جسدش شد.

زن میانسال با اطلاع از مرگ مشکوک پسرش و مشاهده دختر جوان در آن خانه وقتی دریافت وی همخانه پسرش بوده در حالی که تعجب کرده بود گفت من از این ماجرا بی‌خبر بودم. زن میانسال با شکایت از دختر جوان گفت: پسرم مدیر یک شرکت خصوصی بازرگانی است و یک سالی می‌شود که جدا از من زندگی می‌کند.

هر روز با او در تماس هستم و روز قبل از مرگ پسرم با او صحبت کردم و قرار شد که فردا (روز حادثه) به خانه‌ام بیاید. اما خبری از او نشد و تلفن همراهش را نیز جواب نداد. با شرکت تماس گرفتم که به من گفتند او نیامده است. این ماجرا نگرانم کرد و باعث شد خودم را به خانه‌اش برسانم، اما در بدو ورود متوجه امدادگران شدم که در حال انتقال جسد او هستند. من از این دختر جوان که او را نمی‌شناسم و مدعی است همخانه‌ پسرم است شکایت دارم.

جسد پسر جوان برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

Share