سخنگوی کمیسیون بهداشت در بازدید از بیمارستان قائم؛

دود از لوله‌های بخش تاسیسات به راحتی قابل انتقال بود | باید میزان آموزش و توانایی پرسنل بررسی شود

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان قائم رشت، از پیگیری‌های مجلس برای بررسی حادثه آتش سوزی مرگبار بیمارستان قائم رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو کمیسیون بهداشت و درمان و سخنگوی این کمیسیون در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در بیمارستان قائم رشت ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان و مردم گیلان و رشت گفت: پس از ارجاع گزارش حادثه بیمارستان قائم به مجلس شورای اسلامی، برای اینکه تشخیص بهتری برای بررسی این حادثه داشته باشیم در کنار قوه قضائیه و مجریه این ماجرا را بررسی خواهیم کرد.

سلمان اسحاقی افزود: در بررسی‌های اولیه ما متوجه شدیم که دود از لوله‌های بخش تاسیسات به مهم‌ترین بخش تنفسی و مهم‌ترین بخش احیای یک بیمار یعنی ICU و CCU به راحتی قابل انتقال بود و همچنین نکته دیگری که باید بررسی شود در خصوص استفاده از تجهیزات و تاسیسات بکار گرفته در بیمارستان است.

وی همچنین گفت: باید میزان آموزش و توانایی پرسنل این بیمارستان هم بررسی شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان و سخنگوی این کمیسیون در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد؛ دانشگاه علوم پزشکی گیلان بتواند در مدت کوتاهی با ارائه گزارش متقن، مستند و شفاف در کنار قوه قضاییه و مجریه جلوی اتفاقات و آسیب‌های این چنینی را در سطح کلان کشور بگیرد.

Share