نزاع خونین؛

قتل ۲ جوان در درگیری بر سر قلیان؛ هر دو آنها دل بسته یک قلیان شده بودند!

اختلاف دو دوست به خاطر یک قلیان به کشته شدن صاحب قلیان و جوانی که آن را امانت گرفته بود، منجر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بازپرس سالار صنعت‌گر، بازپرس شعبه ششم در دادسرای امور جنایی تهران، حدود ساعت یک و نیم بامداد امروز از سوی ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد از مرگ دو پسر در یکی از بیمارستان‌های محدوده جنوب شهر مطلع شد. اولین دستور او شناسایی هویت مقتولان،‌ خانواده آنها و ثبت اظهارات و شکایت‌شان بود.

پس از آن بازپرس همراه کارشناسان پزشکی قانونی،‌  اداره تشخیص هویت و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران راهی محل شد تا بررسی‌های لازم را برای کشف حقیقت و دستگیری قاتل انجام دهند.

کادر درمانی بیمارستان در مورد دو متوفی گفتند: ابتدا یکی از مجروحان را که بر اثر ضربه چاقو فوت شده است به بیمارستان رساندند و دقایقی بعد نفر دوم را به اورژانس آوردند. کادر درمان اورژانس بیمارستان به طور همزمان دو مجروح را تحت درمان قرار دادند. هر دو بر اثر ضربه چاقو زخمی شده بودند. با وجود سرعت عمل و دقت کادر درمان بیمارستان هر دو مجروح به خاطر وخامت اوضاع و شدت جراحت جان خود را از دست دادند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد دو مقتول با هم دوست بودند و ابتدا یکی از آنها به نام حسن که ۲۳ ساله بود و دقایقی بعد دیگری که ۲۹ سال داشت به اورژانس بیمارستان منتقل شدند.

در مراحل بعدی تحقیقات شناسایی قاتل دو دوست در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت و فرضیات مختلفی از جمله شرکت دو مقتول در یک درگیری به هواخواهی هم مطرح شد، اما خیلی زود با کشف حقیقت همه فرضیات رنگ باخت و دلیل اصلی مجروح شدن و خونریزی مرگبار دو دوست مشخص شد.

بررسی‌ها نشان داد که دو جوان به خاطر قلیانی که دوست بزرگ‌تر به نام سعید به دوست کوچک‌تر خود امانت داده بود به این روز افتادند. دوستان دو مقتول که تعدادی از آنها شاهد درگیری آنها بودند، گفتند: تا جایی که ما می‌دانیم سعید یک قلیان داشت که به حسن امانت داده بود و از آنجایی که قلیان قشنگ و کوچکی بود هر دو آنها دل بسته آن قلیان شده بودند. حتی سعید بارها به حسن گفته بود که قلیانم را بده من آن را به تو امانت داده‌ام و الان هم می‌خواهم آن را پس بگیرم؛ اما حسن آن را پس نمی‌داد و در نهایت سر این موضوع درگیری اتفاق افتاد.

جمع بندی‌ها و تحقیق از افراد مختلف حکایت از آن داشت که ماجرای قلیان زمانی مرگبار شد که حدود ساعت ۱۲ و نیم جمعه شب سعید به حسن زنگ زد و برای چندمین بار سراغ قلیانش را گرفت. حسن هم به او پاسخ داد الان در گیم‌نتی در محدوده نازی آباد در حال بازی است. برای همین بهتر است سعید هم به آنجا برود تا با هم صحبت کنند.

پس از رسیدن سعید به گیم نت او سراغ حسن رفته و پس از مدتی درگیری شروع شد. پس از آن دو دوست از گیم نت بیرون رفتند و در خیابان با هم درگیر شدند. این در حالی بود که دوستان و شاهدانی هم آنها را تماشا می‌کردند و تصورشان بر این بود که ماجرا مانند دفعات قبل با صحبت و به خیر خوشی تمام می‌شود، ولی این بار درگیری بالا گرفت و کار به چاقوکشی رسید. با این وجود کسی جلو نرفت و در درگیری سعید با چاقو حسن را مجروح کرد. دوستان و تماشاچیانی که در آنجا بودند سعی کردند حسن را که خونریزی داشت به بیمارستان ببرند و  جوان ضارب هم که ترسیده و نگران بود قصد فرار داشت. در همین بین یکی از دوستان حسن از راه رسید تا به هواخواهی دوستش جلوی سعید را بگیرد. دوست حسن برای جلوگیری از فرار سعید و به هواخواهی حسن ضربه چاقویی به سعید زد و بعد از آن خودش فراری شد.

در حال حاضر با مشخص شدن حقیقت اجساد هر دو مقتول به پزشک قانونی انتقال یافته است و تحقیقات برای شناسایی محل اختفای دوست حسن است ادامه دارد.

Share