رئیس ستاد انتخابات پزشکیان؛

عبد‌العلی‌زاده: قالیباف جدی‌ترین رقیب پزشکیان درانتخابات است

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان گفت: جدی‌ترین رقیب آقای پزشکیان در بین رقبای اصولگرا آقای قالیباف است، ایشان در بین ۵ کاندیداهای اصولگرایان رتبه اول را در نظرسنجی‌ها دارد و منتظریم ببینیم تا پایان انتخابات چه کسانی در رقابت می‌مانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از تسنیم، علی عبدالعلی زاده رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان نامزد چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صبح امروز در نشست خبری که در ستاد مرکزی این کاندیدای انتخابات برگزار شد، اظهار داشت: علاوه بر جبهه اصلاحات،  جمعی از اصوالگرایان در ۶ استان از کاندیداتوری آقای پزشکیان اعلام حمایت کردند. اینکه چه اصولگرا و چه اصلاح طلب اگر نامزد مناسبی را در عرصه انتخابات ببینید همه پشت سر آن می ایستند و از آن حمایت می‌کنند،  اتفاق خوبی است.

وی با اشاره به سفر روزهای گذشته پزشکیان به شهر مقدس قم از ادامه سفرهای استانی این نامزد انتخاباتی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: آقای پزشکیان در سفر نصفه روزه به شهر قم، با جمعی از مراجع تقلید دیدار داشتند، البته به علت تابستان و تعطیلی حوزه‌ها برخی از مراجع حضور  نداشتند.

عبدالعلی زاده گفت: آقای پزشکیان روزهای آینده سفرهای استانی به اصفهان، سنندج، شیراز، مشهد و تبریز  خواهند داشت.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن برنامه‌های این دوره صدا و سیما برای معرفی کاندیداها و آشنایی مردم با این افراد افزود: آقای پزشکیان با اقشار و گروههای مختلف و اقوام متفاوت دیدار کردند البته این دیدارها بیشتر در تهران است. با دانشجویان دانشگاه تهران دیدار خوب و موفقی داشتند. این دیدار از نظر ما نسبت به دیدار نامزدهای گذشته با نظم بهتر و بیشتری برگزار شد لذا از انجمن اسلامی این دانشگاه برای تدارک دیدن این برنامه تشکر می‌کنیم.

وی افرود: این دیدارها ادامه دارد و به صورت جمعی و‌پرسش و پاسخ برگزار می‌شود و برای آشنایی با نامزدها فرصت خوبی است.

عبدالعلی زاده وضعیت پزشکیان در نظرسنجی ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در مجموع ۶ نامزد محترم چهره‌های تکراری هم داریم که معمولا در روزهای ابتدایی نظر سنجی‌ها به خاطر شناخت مردم در وضعیت بهتری قرار دارند. تفاوت آرا و اقبال به افراد جدید در نظرسنجی‌ها در ابتدا کم است اما بعد از تبلیغات و معرفی چهره‌ها توجه و اقبال به آنها بالاتر می‌رود.

وی گفت: در اولین روزها نظرها و نگاهها به دکتر پزشکیان در نظرسنجی‌ها کمتر بود اما بعد از تبلیغات شاهد رشد سه درصدی روزانه در تمایل مردم به ایشان هستیم. مخصوصا بعد از نشستها، میزگردها و دیدارهای جمعی و نوع گسترش مطالب  این دیدارها گاهاً این رقم تا ۱۰ درصد هم پیش رفته است.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان خاطرنشان کرد: دو جهش در نظرسنجی‌ها درباره وضعیت آقای پزشکیان داشتیم‌؛  اول زمانی که نتایج شورای نگهبان درباره کاندیداها اعلام شد که ایشان در رتبه سومِ اقبال عمومی و مردمی قرار گرفتند و دیگری  بعد از بازتاب سخنان ایشان در دانشگاه تهران بود. منتظریم بازتاب سخنان ایشان در مناظره شب گذشته را  نیز بررسی و ارزیابی کنیم تا وضعیت جدیدشان را در نظرسنجی ها ببینیم.

وی جدی‌ترین رقیب پزشکیان در بین رقبای اصولگرا را قالیباف اعلام کرد و گفت: ایشان در بین ۵ کاندیداهای اصولگرایان رتبه اول را در نظرسنجی ها دارد. منتظریم ببینیم تا پایان انتخابات چه کسانی در رقابت می‌مانند. ایا اجماعی صورت می‌گیرد یا نه.  آرا آقای قالیباف تقویت می‌شود یا فرد دیگری از اصولگرایان به عنوان رقیب اصلی در این صحنه می ماند و وضعیت آرا آنها در مقابل آقای پزشکیان چگونه است.

ادامه دارد…

Share