قالیباف در نشست با مسئولان ستادهای استانی؛

رئیس جمهور شوم حامیان خود را شرمنده نمی‌کنم | ما آمده‌ایم که حال مردم را خوب کنیم

محمدباقر قالیباف تاکید کرد: امروز در حین اینکه در حال رقابت در جبهه انقلاب هستیم باید وحدت، یکپارچگی و ید واحده را به نمایش بگذاریم که از هر یک از نامزدها گرفته تا ستادها این موضوع را رعایت نکنند اولین ظلم را به انقلاب اسلامی، به شهدا و به سیدالشهدای خدمت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بمحمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صبح پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در نشست با مسئولان ستادهای استانی اظهار کرد: امروز در شرایطی و نقطه بسیار مهم و اساسی در مسیر انقلاب اسلامی قرار داریم که نقطه تصمیم گیری بوده و اهمیت آن بسیار بالا است. اینکه حضرت آقا می‌فرمایند ما به قله‌ها نزدیک هستیم به این دلیل است که هیچگاه فکر نمی‌کردیم بنشینیم و از صفحه تلویزیون غرب و دشمنان انقلاب، حجم قابل توجهی موشک‌ها را ببینند که از روی مسجدالاقصی عبور کرده و بر مواضع دشمن در رژیم صهیونیستی اصابت می‌کند. آیا این اتفاق بدون نظر و لطف خدا رخ می‌دهند؟ علت آن به دلیل اعتقاد به سنت‌های الهی و عنایت حضرت مهدی (عج) است.

وی افزود: ما مسیری را در ایران عزیز طی کرده‌ایم و با مجلس انقلابی و دولت مردمی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کاری را آغاز کردیم تا مشکلات کشور را حل کنیم اما مشیت الهی اینگونه شد که رئیس جمهور خود را از دست بدهیم و کار ما یک مرتبه نیمه تمام باقی ماند و امروز باید این کار را تمام کرده و به مقصد برسانیم. این کار در کنار تلاش و اخلاص نیازمند محبت و گذشت است. محبت است که خارها را گل می‌کند و برکت را برای کشور به ارمغان می‌آورد به این شرط که سه ویژگی که حضرت آقا فرمودند را داشته باشیم یعنی پرکار باشیم، آگاهانه و هوشمندانه کار کنیم و تحت هیچ شرایطی از مبانی انقلاب که بر اساس قرآن و اهل بیت (ع) است عقب نشینی نکنیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما باید با درایت و پختگی کار را پیش ببریم. امروز در حین اینکه در حال رقابت در جبهه انقلاب هستیم باید وحدت، یکپارچگی و ید واحده را به نمایش بگذاریم که از هر یک از نامزدها گرفته تا ستادها این موضوع را رعایت نکند اولین ظلم را به انقلاب اسلامی، به شهدا و به سیدالشهدای خدمت کرده اند. اگر حرف از شهید رئیسی و شهید سلیمانی می‌زنیم باید در رفتار، گفتار و کردار اینگونه عمل کنیم. ما این وحدت و همدلی را صرفا تا هشتم تیر ماه نمی‌خواهیم، اگر من توفیق خدمت پیدا کنم قطعا بعد از روز انتخابات، آغوش را بازتر و همگرایی را بیشتر می‌کنم تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها کارها را انجام دهیم.

قالیباف عنوان کرد: امروز همه شبهات را می‌بینم و می‌خوانم و تمام نکات و دغدغه‌ها را از پایین‌ترین سطوح تا بالاترین سطوح را می‌بینم و می‌شنوم اما اینها دلیل نمی‌شود که عملکرد ما خارج از اخلاق باشد البته که باید تلاش کنیم پاسخ قانع کننده‌ای برای آن‌ها داشته باشیم. برنامه هفتم از سال ۹۶ به بعد کلید خورد. من ده‌ها هفته و ماه‌ها از اذان صبح تا پاسی از شب در تنظیم این برنامه از زمان تدوین لایحه در دولت گرفته تا بررسی و تصویب در مجلس و بعد از آن در مجمع، موضوع را دنبال کردم. البته زخم زبان‌های زیادی هم شنیدم. خیلی‌ها به من می‌گفتند چه کسی از برنامه‌های توسعه گذشته خیر دیده و تاکنون ۲۰ درصد هیچ قانون برنامه‌ای هم اجرا نشده است اما با هرچه فهم و توان دارم تلاش کردم برنامه‌ای تنظیم شود که قابل اجرا در کشور باشد.

وی ادامه داد: حدود ۱۲۰ ساعت لایحه برنامه در صحن بررسی شد و روزهایی می‌شد که به صورت ۱۰ ساعت متوالی روی صندلی می‌نشستم تا کار پیش برود. اینها را می‌گویم که بگویم امروز در جایی قرار داریم که می‌توانیم با دست در دست یکدیگر دادن، برنامه هفتم را به عنوان میثاق ملی و سند کشور و یک قانون پیش ببریم. این قانون حاصل زحمات مجلس انقلابی و دولت مردمی شهید رئیسی است. امتداد خط شهید رئیسی یعنی تحقق عینی همین برنامه یعنی نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم. ما باید کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچکس در جمهوری اسلامی به اندازه من مورد تهمت، دروغ و تخریب قرار نگرفته است. دوستان می‌گویند سکوت نکن و پاسخ بده؛ من همه اینها را پاسخ داده‌ام اما چه کسی می‌شنود؟ من برای همه این تهمت‌ها می‌توانستم به قوه قضائیه شکایت کنم. از دادستان کل خواستم، دادگاه حکم داده و در دادگاه‌های بدوی و ثانوی محکوم شده‌اند اما باز هم ادامه می‌دهند؛ ما در جبهه سیاسی باید با وحدت حرکت کنیم و کار را پیش برویم. تنها حدود دو هفته در خدمت هم هستیم از این رو اجازه ندهید موضوعات حاشیه‌ای بر فعالیت اصلی شما سایه بیفکند.

در شورای شهر تهران، در طول ۱۲ سال هر گاه قصد داشتند رأی به شهردار بدهند و گاهی روزهای بسیار پرتنشی بود و تنها با اختلاف چند رأی شهردار می‌شدم، به دوستان می‌گفتم اگر حجت دارید به من رأی دهید و بدانید در نهایت هر کسی به من رأی داده و یا نداده برای من عزیز هستند و با همه یکسان رفتار می‌کنم که اگر غیر از این باشد مدیون شما هستم.

قالیباف اظهار کرد: امروز هم به شما که آبروی خود را برای من می‌گذارید تنها یک قول می‌دهم که اگر توفیق خدمت پیدا کردم، هرگز شما را شرمنده مردم نمی‌کنم. دشمن ما امروز تلاش دارد ما را نسبت به آینده ناامید کند و به دنبال این است که ما را از گذشته خود پشیمان کند و می‌خواهد حال ما را پریشان کند. ما آمده‌ایم که حال مردم را خوب کنیم، به آینده امیدوار باشیم و به گذشته خود افتخار کنیم که این رسالت من به عنوان یک بچه رزمنده و با افتخار به عنوان خدمتگرار مردم، سرباز آقا و مخلص فرهنگ بسیج است و ما در مسیر خود ذره‌ای تردید نداریم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه احکام مسئولان ستادهای استانی از طرف علی نیکزاد رئیس ستاد مرکزی و ابراهیم عزیزی مسئول ستادهای استانی به آن‌ها اعطا شد تا با بازگشت به استان‌های تابعه خود، فعالیت این ستادها را با اولویت تشکیل ستادهای شهرستانی آغاز کنند.

Share