آقای جلیلی نسبت به سایر کاندیداها در این دوره نوعی پدیده هستند

ثابتی: «جلیلی» در تک تک برنامه‌ها خود کارشناس است؛ از معدن تا اقتصاد کلان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: تسلط و اشرافی که آقای جلیلی بر مسائل داشتند کاملا به چشم مخاطبان آمده و ایشان توانستند برنامه واقعی و جامع به مردم ارائه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیرحسین ثابتی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اظهارات سعید جلیلی، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در برنامه شب گذشته «گفت‌وگوی ویژه خبری»، بیان کرد: از نگاه بنده هر آدم منصفی که صحبت های آقای جلیلی را در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شنیده باشد، اولین مسئله ای که دریافت می‌کند این است که ایشان به تمام اسناد بالادستی، قوانین و راهبردهایی که کشور باید در حوزه‌های مختلف داشته باشد مسلط است.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده حتی این را در فضای مجازی و در بین کسانی که لزوما جزو طرفداران آقای جلیلی نیستند، مشاهده کردم و بیشتر به این نتیجه رسیدم که تسلط و اشرافی که ایشان به مسائل دارد کاملا به چشم مخاطبان آمده است. از نگاه بنده این اصلی‌ترین مساله‌ای بود که از صحبت‌های ایشان برداشت شد. آقای جلیلی برنامه‌هایی که دارند، صرفا برنامه‌های روی کاغذ نیست. یعنی برنامه‌هایی نیست که توسط چند کارشناس و یا اندیشکده پرینت گرفته شده باشد و روی میز ایشان قرار گرفته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خیلی‌ها فکر می‌کنند برنامه نوشتن کار راحتی است. زمانی که از برنامه‌های آقای جلیلی صحبت می کنیم، مواردی است که ایشان در تک تک آن برنامه‌ها خود کارشناس است. آقای جلیلی در موضوعات تخصص و ریز نیز کارشناس است. در مسائل معیشتی، اقتصادی، معدن، نفت، انرژی و اقتصاد کلان ایشان کارشناس هستند چرا که در ۱۲ سال گذشته ایشان هزاران ساعت جلسه با کارشناسان مختلف در موضوعات گوناگون داشته‌اند.

وی در ادامه تاکید کرد: حدود شش سال در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بوده است. از نزدیک در خیلی از حوزه‌ها با دستگاه های مختلف تعامل داشته و می تواند درک کند یک برنامه فانتزی است یا عملیاتی است. در ۱۱ سال گذشته که ایشان در بدنه دولت نیز نبوده است، ایشان برنامه‌ها را نه بر روی کاغذ بلکه با حضور در مناطق مختلف و بازدید میدانی تهیه کرده است. از نگاه بنده به لحاظ جامعیت در برنامه و به لحاظ واقعی بودن و عملیاتی بودن برنامه‌ای که ارائه کردند آقای جلیلی نسبت به سایر کاندیداها در این دوره نوعی پدیده هستند.

Share