نظرمحمدی پس از ماندگاری داماش در لیگ یک؛

باید صعود داماش به لیگ برتر را تبریک بگویم نه بقا در لیگ دسته اول

علی نظرمحمدی گفت: ما نباید امروز برای بقا تبریک بگویم زیرا شأن این باشگاه بسیار بالاست و باید صعود به لیگ برتر را تبریک بگویم نه بقا در لیگ دسته اول!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی نظرمحمدی، سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پس از بازی و بقا در لیگ دسته اول فوتبال ضمن تشکر از اصحاب رسانه، اظهار کرد: پوزش می‌خواهم از اینکه در چند کنفرانس نبودم.

وی اظهار کرد: به همه به دلیل بقای در لیگ دسته اول تبریک می‌گویم و از همه هواداران، اصحاب رسانه و مسئولین تشکر می‌کنم.

نظرمحمدی ادامه داد: ما نباید امروز برای بقا تبریک بگویم زیرا شأن این باشگاه بسیار بالاست و باید صعود به لیگ برتر را تبریک بگویم نه بقا در لیگ دسته اول!

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه درگیری‌های مالکیتی بین هفته‌های هفتم تا شانزدهم تمرکز تیم را بهم زد، گفت: ما با دست خالی تیم را حفظ کردیم.

وی همچنین اظهار کرد: برخی مربیان تیم‌های متمول و صنعتی، عدم نتایج تیم خودشان را با حرکات پوپولیستی می‌پوشاندند.

نظرمحمدی افزود: شما بنیه مالی نفت‌وگاز گچساران را ببنید با ما مقایسه کنید! آقای پیروز قربانی شما که می‌گویید با مدرسه فوتبال پسرم‌ تیم‌ها را می‌برم، شما اول یک افتخار بیاور تا بعداً بقیه از شما تعریف کنند.

وی ادامه داد: آقای قربانی در کلاس آخر مربی‌گری با بنده همکلاس بودم و از نظر فنی ایشان را قبول دارم اما کارنامه بنده کاملاً مشخص است و کارنامه سایرین نیز مشخص بود و دوست ندارم از احساسات پاک هواداران ما استفاده کنند.

سرمربی تیم داماش گیلان ضمن تقدیر قربانعلی الماسخانه، رئیس هیأت فوتبال استان گیلان، تصریح کرد: از ایشان تشکر می‌کنم بدون اینکه ریالی نیم فصل خرج کنیم، پنجره نقل و انتقالات ما باز شد.

نظرمحمدی افزود: ما با کمترین بودجه توانستیم تیم را حفظ کنیم، من قول داده بودم بعد از بازی با سایپا تیم در لیگ دسته اول باقی بماند و بسیار خوشحالم که به قول خود وفا کردم.

وی همچنین در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران نیز گفت: به رشتی بودن و گیلانی بودن خودم افتخار می‌کنم لهجه ما هویت ماست.

نظرمحمدی همچنین در خصوص ادامه همکاری خود با داماش گیلان نیز گفت: بنده قراردادی با داماش ندارم و سرباز شهرم هستم، اگر تیم برای صعود برنامه داشته باشد در این تیم می‌مانم اما با شرایط فعلی در تیم نخواهم ماند.

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ یک فوتبال با کسب تساوی دو بر دو مقابل سایپا تهران موفق شد سهمیه لیگ یکی فوتبال رشت در لیگ یک را حفظ کند.

Share