وزیر کشور؛

انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت و سلامت و رقابت خوب برگزار خواهد شد

وزیر کشور در آغاز فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری طی سخنان کوتاهی تاکید کرد، انتخابات در کمال امنیت و سلامت و رقابت و با حضور گسترده مردم برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد وحیدی در سخنانی که صبح امروز پنجشنبه لحظاتی پس از آغاز بکار ثبت نام داوطلبان این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد، گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همچون انتخابات مجلس در کمال امنیت و سلامت و رقابت خوب و مشارکت گسترده همه مردم عزیز انجام خواهد شد.

وی در جمع صدها تن از خبرنگاران و گزارشگران رسانه های داخلی و خارجی، رسما آغاز فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد.

وحیدی افزود: این انتخابات نیز همچون انتخابات مجلس در کمال امنیت و سلامت و رقابت خوب و مشارکت گسترده همه مردم عزیز انجام خواهد شد.

وزیر کشور در تشریح فرایند انتخابات گفت که گام اول ۵ روز برای ثبت‌نام در نظر گرفته شده و ۷ روز برای بررسی صلاحیت‌ها و ۱۴ روز برای تبلیغات داوطلبان زمانبندی شده است و در نهایت روز هشتم تیر ماه امسال مردم ایران پای صندوق های رای خواهند رفت.

وی شرایط فعلی را نقطه تحولی در تاریخ جمهوری اسلامی توصیف کرد و افزود، باوجود وقوع ضایعه بزرگ شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش، با هدایت‌های رهبری انقلاب و پیش‌بینی‌های قانون اساسی، هیچ خللی در اداره کشور به وجود نیامد.

وحیدی تأکید کرد: امیدواریم با حضور همگان و همراهی اصحاب رسانه، احزاب، شخصیت‌های پرنفوذ و تاثیرگذار، انتخابات خوبی را شاهد باشیم و در همه مراحل آن تمامی ضوابط برای یک انتخابات خوب و مبتنی بر اخلاق اسلامی رعایت شود و همگان نیز خود را برای مشارکت گسترده در ۸ تیر آماده کنند.

Share