امام جمعه موقت رشت؛

انتخابات حداکثری قدرت نرم کشور را افزایش می دهد | در انتصابات به تخصص و تعهد افراد توجه شود

حجت الاسلام قربانپور حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را موجب ارتقای عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی دانست و افزود: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و برای انتخابات پیش رو نیز برنامه دارند، اما مشارکت مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، حجت الاسلام صفر قربانپور امروز، ۲۵ خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو برای دنیا پیام دارد و آثار و برکات آن شامل کشور می‌شود.

وی حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای را موجب ارتقای عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی دانست و افزود: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و برای انتخابات پیش رو نیز برنامه دارند، اما مشارکت مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

امام جمعه موقت رشت پشتوانه قدرت جمهوری اسلامی را حضور مردم در صحنه‌های حساس نظام دانست و تصریح کرد: انتخابات یکی از صحنه‌های مهم و سرنوشت ساز در نظام اسلامی است و قدرت نرم کشور را افزایش می‌دهد.

حجت الاسلام قربانپور با بیان اینکه جمهوری اسلامی دارای قدرت بازدارندگی در مقابل تهدیدات نظامی دشمنان است، خاطرنشان کرد: پشتوانه آرای مردمی از رئیس جمهور آینده می‌تواند مقدمه‌ای برای رفع تهدیدات اقتصادی باشد.

وی در ادامه بر لزوم حفظ وحدت و اتحاد و انسجام بین اقشار و گروه‌ها و اقوام و… تاکید کرد و گفت: امروز نیازمند وحدت ملی هستیم و عرصه انتخابات صحنه بروز و ظهور وحدت ملت ایران است و مردم را به هم نزدیک می‌کند.

امام جمعه موقت رشت از رئیس جمهور جدید خواست شهید رئیسی را الگوی خدمت صادقانه و مردمی بودن قرار دهد و عنوان کرد: مردم از رئیس جمهورشان انتظار دارند که شبانه روزی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی تلاش کند.

وی همچنین از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری خواست برای دستیابی به پست و مقام وارد عرصه تبلیغات نشوند و اضافه کرد: از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم شایسته سالاری را مبنای دولت خود قرار دهد و در انتصاب‌ها به علم و دانش و تخصص و تعهد افراد توجه کند.

حجت الاسلام قربانپور با اشاره به جنایت‌های غیر انسانی و وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم دفاع غزه، تاکید کرد: امروز فلسطین در قلب مردم جهان جای گرفته و همگان شعار آزادی فلسطین را سر می‌دهند؛ امت اسلام نیز باید برای مقابله با جنایت‌های اسرائیل اقدام مناسب و عاجل داشته باشد، زیرا مسئله فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می‌دانیم.

وی با بیان اینکه مردم غزه با مقاومت بیش از هشت ماهه خود پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را ثابت کردند، گفت: مردم در اقصی نقاط جهان جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند و لذا به زودی شاهد افول این غده سرطانی خواهیم بود.

نمازگزارانی گیلانی پس از اقامه نماز عبادی-سیاسی جمعه، با حضور گسترده و پرشور خود در تظاهرات «جمعه‌های خشم و انزجار»، جنایات مستمر ضدبشری و نسل‌کشی رژیم نامشروع، دژخیم و کودک‌کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر غزه و رفح را محکوم کرده و اوج خشم و انزجار خود را از هشت ماه جنایت و نسل‌کشی در فلسطین عزیز به نمایش گذاشتند.

Share