با حضور نمایندگان سابق و فعلی مجلس؛

افتتاح ستاد مرکزی مردمی قالیباف در رشت | ریاست جمهوری جای آزمون و خطا نیست

رئیس، اسبق کمیسیون ملی مجلس شورای اسلامی در ستاد مرکزی دکتر قالیباف گفت:  رئیس جمهور باید کسی باشد که خود را تابع رهبری و خادم مردم بداند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ستاد مرکزی هماهنگی ستادهای مردمی انتخاباتی استان گیلان(محمدباقر قالیباف) و ستاد مرکزی انتخاباتی شورای ائتلاف استان گیلان با حضور مردم و جمعی از مسئولین سابق استانی و شهری برگزار شد.

وحید جلال زاده رئیس، اسبق کمیسیون ملی مجلس شورای اسلامی در ستاد مرکزی دکتر قالیباف گفت: خداوند را شاکرم که در این شبهای مبارک و عزیز این توفیق به بنده عطا شد، تا در جمع شما مردم متدین و همیشه در صحنه رشت به بهانه انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنم.

وی افزود:  مردم ولایی گیلان برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی در مشارکت حداکثری به دعوت ستادهای دکتر قالیباف لبیک گفته در این هوای گرم حاضر شدند.دکتر جلال زاده که حامل سلام دکتر قالیباف بود گفت: این جمع و مردم رشت از هواداران و خاطرخواه اصلی انفلاب و رهبرین انقلاب بودند، و هرزمان که رهبری،و امامین انقلاب فرمانی در راستای حفظ نظام صادر کردند بدون هیچ توقعی در صحنه حاضر بودند.

رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس مردم را مظهر اقتدار با اشاره جمهوری اسلامی خواند و گفت: بیش از سه دهه است که دست رهبری را رها نکرده اند، و اگر نظام جمهوری اسلامی تاکنون از همراهی و پشتیبانی مردم( همچون نظامیان، دانشگاهیان و….) بی بهره میشد، قطعا دشمن برما غالب میشد.

وی ۸ تیر را روز مردم خواند و گفت: امروز ما در آستانه یک رویداد ملی و سیاسی و در یک مرحله تصمیم گیری در عرصه انتخابات هستیم، براین اساس همه ما حضور در این مشارکت ملی ضامن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

 جلال زاده حضور حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر ماه را فرمان امام عنوان کرد و افزود: آبادانی و سازندگی کشور ار این انتخابات می گذرد، انتخابات حماسه ای است که مردم در آن دست به انتخابی خواهند زد تا در ۴ و ۸ سال آینده نگران نباشند.

وی با تاکید بر اینکه ریاست جمهوری جای آزمون و خطا نیست افزود:  رئیس جمهور باید کسی باشد که خود را تابع رهبری و خادم مردم بداند؛ براین اساس،‌ مردم اذعان می کند که کشور به مردی نیاز دارد که کارآزموده باشد و به دنبال ثبات سیاسی و اقتصادی باشد، کسی که کشور را بشناسد و راه حل های عبور از این مشکلات را بداند.

رئیس اسبق کمیسیون ملی ضمن برشمردن خدمات دکتر قالیباف در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی اذعان کرد: محمدباقر قالیباف نشان داده که برای ساختن ایران عزیز تلاش بسیار زیادی داشته و در عرصه های گوناگون و اجرای پروژه های بزرگی در تهران خدمات بسیار بزرگی در دوران مدیریت شهری از خود به یادگار گذاشته است.

جلال زاده تصریح کرد: دکتر محمد قالیباف با حضور خود در مسند ریاست قوه مقننه در مجلس شورای اسلامی با توجه به شناخت خود از مسائل و مشکلات توانست یک مدیریت طراز اول را به منصه ظهور برساند.

وی با اشاره به اینکه کشور به مردانی نیاز دارد پرتلاش و کار بلد باشند و از بن دندان به مبانی انقلاب آشنایی و اعتقاد داشته باشند، تاکید کرد: دکتر قالیباف کشور را می شناسد و مسائل و مشکلات کشور را نخوانده، بلکه با تمام وجود حس و درک کرده و توانسته قانون راهبردی، رفع تحریم ها در مجلس به تصویب برساند.

همچنین مسعود عباس نژاد رئیس شورای ائتلاف نیروی انقلاب اسلامی شهرستان رشت در افتتاحیه ستاد مرکزی دکتر قالیباف در رشت با اشاره به اینکه هدف اصلی ما حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح است بیان داشت: باید با یک انتخاب درست آینده فرزندانمان را بسازیم.

وی افزود: حضور مسئولین، اعضای شورای اسلامی و نمایندگان ادوار گذشته در این مراسم نشان می‌دهد که انتخاب دکتر قالیباف می‌تواند همان آینده‌ای باشد که انتظارش را داریم و امید است که مردم با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، برای یک آینده خوب قدم بردارند.

Share