نودگرافی توهم جدید دشمن

از وطن فروشی تا تن فروشی؛ برهنگی و هرزگی حربه نامردانی مانند عمروعاص

نودگرافی نه تنها یک ناهنجاری بلکه یک جرم غیرقابل بخشش در ایران و تعرض به حریم خصوصی این جامعه است. برخورد قاطع پلیس فتا و دستگاه قضایی برای برخورد با عاملان داخلی اصلی و دامن زننده به این جریان ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از دانشجو، شهادت مردان در حال خدمت ایران بار دیگر به توهمات دشمنان دامن زده که با ابتذال و کارهای سخیف می‌توانند ضربه‌ای به روح، روان و درخت با ریشه و تناور ملت و نظام جمهوری اسلامی وارد کنند. جریانی که با نامردی و بی‌اخلاقی قصد دارند با فعالیت‌های هرزه‌گونه همبستگی و فکر منسجم ملت را مخدوش کنند.

پدیده برهنگی یا همان چیزی که آنها به آن جریان «نودگرافی» از خود می‌گویند سابقه‌های تاریخی از ناجوانمردی‌ها را در مقابل شجره طیبه و حیات سلیم و پاک تاریخی ما شیعیان علی (ع)، امت اسلام و ملت ایران را زنده می‌کند.

از زمانه علی(ع) و داستان معروف عمروبن‌عاص که بعد از شکست از حضرت به کشف عورت دست زد و حضرت را از تعقیب خود منصرف کرد و امام چشم خود را فرو بست و از او روى برگردانید تا امروز که شکست‌های دشمن در مقابل جمهوری اسلامی آنها را به کارهایی مثل دستاویز شدن به صنعت پورن و نودگرافی واداشته همه و همه ماجراهایی است برای آن‌ها که باید بیشتر اندیشه کنند و در دام این حیله‌های احمقانه نیفتند و عبرت بگیرند.

این روزها که همه ملت ایران به دور از هرگونه اختلاف و سلیقه‌ای داغ‌دار شهادت رئیس جمهوری خدوم و همراهان عزیزشان هستند و استوار و با شکوه در حال استقبال و بدرقه شهید جمهورشان، راه افتادن موج نحیف و خفیف هرزگی در مقابلشان بار دیگر ثابت کرد دشمن نه تنها چیزی در چنته خود برای ارئه ندارد بلکه در حال زدن دست و پای آخرش در مقابل اراده مردم مسلمان و پاک ایران است.

نکته دیگری که باید در این ماجرا تذکر داد این است که ما نیز باید به امام علی (ع) و آن قضیه معروف اقتدا کنیم و ضمن چشم پوشی از این اتفاق و دامن نزدن به آن از چشمان خود برای ندیدن این ماجراها محافظت کنیم و از سوی دیگر از نوجوانان و جوانانی که به هر دلیلی در دام چنین حیله کثیفی می‌افتند یا در آستانه آن هستند محافظت کنیم.

حداقل مطالبه می‌تواند درخواست برخورد قاطع پلیس فتا و دستگاه قضایی برای برخورد با عاملان داخلی اصلی و دامن زننده به این جریان باشد و در مرحله بعدی اطلاع‌رسانی برای سواد رسانه‌ای بیشتر جامعه که وارد این نوع از هرزگی‌های برای بهره‌برداری بیشتر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ایرانی نشوند و آگاهی بدهیم که فرهنگ جامعه ایران هرگز چنین موضوعی را نمی‌پذیرد و برهنگی همواره خط قرمز غیر قابل عبور این جامعه است.

در پایان باید گفت: نودگرافی نه تنها یک ناهنجاری بلکه یک جرم غیرقابل بخشش در ایران و تعرض به حریم خصوصی این جامعه است که قابل عادی سازی نیست و همواره خانواده‌ها و حتی خرده فرهنگ‌های ایرانی آن را نمی‌پذیرند و اساسا هر چه در این زمینه هست به شدت توسط این جامعه مورد طرد و رد قرار خواهد گرفت.

Share