مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

آغاز ارزیابی اولیه آزمون استخدامی آموزگاری در گیلان | ۲۹۶ نفر استخدام می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۷۴۸ پذیرفته شده آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳ در ۶ مدرسه و کانون فرهنگی ارزیابی می‌شوند که این روند تا ۱۱ روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  محمدحسین رمضانی امروز، ۲۵ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه شهید سلیمانی شهرستان خمام اظهار کرد: در آزمون استخدامی آموزگاری ۷۴۸ نفر در مرحله اول پذیرفته شده‌اند که پس از طی شدن کامل فرآیند ارزیابی ۲۹۶ نفر به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.

وی با اشاره به چگونگی فعالیت این حوزه‌ها افزود: در هر حوزه یک مدیر کانون، یک تسهیل‌گر، یک کمک تسهیل‌گر، هشت ارزیاب، یک نماینده حراست، یک نماینده از گزینش و یک نفر به عنوان فن‌آور حضور دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ارزیابی ۱۳۶ داوطلب تاکنون گفت: در هر نوبت تعداد هشت داوطلب در شیفت صبح و هشت داوطلب نیز در شیفت عصر برای انجام فرآیند ارزیابی حاضر می‌شوند. تعداد پنج حوزه در صبح و عصر هر روز فعال است که روزانه مصاحبه ۸۰ داوطلب را برعهده دارند.

رمضانی یادآور شد: فرآیند ارزیابی در دو حوزه در شهرستان خمام (شهید سلیمانی و کانون حق شناس)، دو حوزه رشت (کانون اکبری‌مقدم بانوان شیفت صبح و کانون اکبری مقدم آقایان شیفت عصر) و همچنین دو حوزه در منطقه کوچصفهان (شهید سیرتی لولمان ۱ و شهید سیرتی لولمان۲) انجام می‌شود و این روند تا ۱۱ روز ادامه خواهد داشت.

Share