تعمیرات موبایل؛ آموزش تخصصی عیب یابی برد موبایل

در این مطلب یکی از بهترین دوره‌های تخصصی تعمیرات موبایل و آموزش عیب‌ یابی برد موبایل را برایتان معرفی می‌کنیم.

وقتی گوشی موبایل شما خراب می‌شود، انتخاب شما خرید گوشی جدید است یا تعمیر موبایل معیوب؟ باتوجه‌به افزایش بی‌رویه قیمت گوشی‌های هوشمند اکثر افراد ترجیح می‌دهند که در شرایط مشابه برای تعمیر موبایل خود اقدام کنند. با این اوصاف می‌توان گفت که حرفه تعمیرات موبایل یکی از مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که تعمیرکاران موبایل باید نسبت به آن تسلط کامل داشته باشند، می‌توان به عیب‌یابی برد موبایل اشاره کرد. ما در این مطلب یکی از بهترین دوره‌های تخصصی تعمیرات موبایل و آموزش عیب‌ یابی برد موبایل را برایتان معرفی می‌کنیم.

آموزش تخصصی عیب یابی برد موبایل و سایر قطعات

وقتی مراجعه کننده‌ای به تکنسین تعمیر موبایل مراجعه می‌کند، در وهله اول از او انتظار دارد که مشکل گوشی معیوب را تشخیص داده و عیب یابی کند. در اکثر مواقع مشکلات سخت افزاری به برد موبایل و اجزای آن مرتبط است. چنانچه تعمیرکار قادر به تشخیص این مسئله نباشد، قادر به ارائه خدمات دقیق به مشتری نخواهد بود. در نتیجه شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل پل گیلان می‌تواند برای تعمیرکاران بهترین انتخاب ممکن برای پیشرفت باشد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این دوره می‌پردازیم.

بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های دوره آموزش تخصصی عیب یابی برد موبایل

بهتر است قبل از اینکه برای ثبت نام در دوره تعمیرات موبایل اقدام کنید به ویژگی‌های مثبت دوره توجه داشته باشید. مواردی که شرح می‌دهیم از جمله رایج‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات مثبت دوره جامع تعمیرات موبایل مجتمع پل به ویژه دوره تخصصی عیب یابی برد گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند:

 پوشش دهی کلیه مباحث سخت افزار و نرم افزار موبایل

از مهم‌ترین مزیت شرکت در این دوره آموزشی می‌توان به جامع و کامل بودن دوره اشاره کرد. برای مثال هرآنچه که لازم است دربارۀ سخت افزار، نرم افزار، قطعات مهم برد موبایل، عیب یابی قطعات و… بدانید طی این دوره آموزش می‌بینید. از طرفی برای شرکت در این دوره به هیچ گونه پیش نیازی احتیاج نداشته و افراد مبتدی و آماتور نیز قادر به شرکت در این دوره تخصصی هستند و صفر تا صد مباحث تعمیرات موبایل را خواهند آموخت.

 تدریس مباحث عیب یابی، تعمیرات و تعویض قطعات توسط اساتید برتر

کلیۀ دروس این دوره تخصصی تعمیر موبایل توسط برترین اساتید کشوری تدریس می‌شوند. اساتید این دوره تجربه و سابقه درخشانی داشته و هر آنچه در زمینه عیب یابی موبایل، تعمیرات تخصصی برد گوشی و سایر موارد می‌دانند در قالب آموزش‌های تئوری و عملی به کارآموزان انتقال داده و آموزش می‌دهند.

 استفاده از کلاس‌های مجهز به ابزار آلات تعمیرات موبایل

بدون شک برای یادگیری مباحث مهم تعمیرات موبایل به ابزار آلات و تجهیزاتی نیاز دارید. ازآنجایی‌که کلاس‌های این دوره در کارگاه‌های مجهز به ابزار آلات تعمیرات موبایل برگزار می‌شود، نگرانی و چالشی از این بابت نخواهید داشت.

 مشخص کردن سرفصل‌های دوره تخصصی قبل از ثبت نام در دوره

شما عزیزان قبل از اینکه برای ثبت نام در این دوره اقدام کنید، از سرفصل‌ها و جزئیاتی که طی دوره آموزش داده می‌شوند، اطلاعات دقیقی به دست آورده و با آگاهی کامل می‌توانید برای شرکت در این دوره اقدام کنید. در نتیجه توصیه می‌کنیم از بررسی دقیق سرفصل‌های دوره غافل نمانده و بررسی کنید که آیا شرکت در این دوره آموزش تعمیر موبایل برایتان سودمند است یا نه؟

 هزینه منصفانه دوره تخصصی تعمیرات موبایل و امکان پرداخت قسطی

کافی است دربارۀ هزینه دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل قدری تحقیق و بررسی کنید. بدون شک هزینه دوره نامبرده باتوجه‌به سرفصل‌های کامل و جامع کاملاً ارزان و مقرون‌ به صرفه است. از طرفی بعد از پرداخت هزینه پیش ثبت نام می‌توانید مابقی هزینه را طی دوره به‌صورت قسطی بپردازید.

 بهره‌مندی از پشتیبانی دوره تعمیر موبایل به مدت یک سال

کلیه کارآموزانی که در این دوره آموزشی تعمیرات تخصصی موبایل شرکت می‌کنند به مدت ۱ سال بعد از اتمام کلاس‌ها از پشتیبانی دوره بهره‌مند شده و ویدئوهای آموزشی دوره نیز در اختیار کارآموزان قرار می‌گیرد.

 عدم محدودیت در ثبت نام برای دوره جامع تعمیر موبایل

برای شرکت در این دوره تعمیر موبایل هیچ گونه محدودیت جنسیتی و جغرافیایی وجود ندارد. اگرچه این دوره در رشت برگزار می‌شود؛ اما از اقصی نقاط ایران می‌توان برای ثبت نام اقدام کرد و از امکانات اسکان در خوابگاه بهره‌مند شد. لازم به ذکر است که شرکت کنندگان این دوره آموزشی باید حداقل ۱۲ سال سن داشته باشند.

 ارائه مدارک معتبر و معرفی به بازار کار

مهم‌ترین حسن شرکت در دوره عیب یابی و تعمیرات تخصصی موبایل در آموزشگاه پل ارائه مدرک فنی و حرفه ای، مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم و مدرک بین المللی است. البته باید بگوییم که در وهله اول دریافت مدرک فنی و حرفه ای ضرورت دارد. برای دریافت این مدرک باید در یک آزمون دو مرحله‌ای شرکت کنید.

حداقل نمره مورد نیاز در آزمون کتبی ۵۰ بوده و حداقل نمره قبولی در آزمون عملی فنی و حرفه ای ۷۰ است. چنانچه شخصی موفق به دریافت این نمرات شود، می‌تواند برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای خود اقدام کنید.

جمع‌‌بندی و سخن پایانی

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده و اطلاعات جامعی دربارۀ تعمیرات موبایل به عنوان آموزش تخصصی عیب یابی برد موبایل به دست آورده باشید. شما عزیزان با شرکت در این دوره بستر موفقیت خود را هموار کرده و در مدت زمان کوتاه شاهد پیشرفت شغلی و افزایش میزان درآمد خود خواهید بود. کافی است نظرات سایر شرکت کنندگان این دوره آموزشی را مورد ارزیابی قرار داده و جایگاه شغلی فعلی آنها را بسنجید، بدون شک شما نیز در اسرع وقت برای ثبت نام در دوره اقدام خواهید کرد.

Share