در سن ۶۹ سالگی به دلیل ایست قلبی

اکبر تمیزکار خبرنگار پیشکسوت ورزش گیلان درگذشت

اکبر تمیزکار یکی از خبرنگاران پیشکسوت ورزش گیلان دار فانی را وداع گفت. زنده یاد اکبر تمیزکار مستقیم همچنین سابقه مدیریت روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی گیلان، مدیریت ورزش و جوانان کیاشهر، خشکبیجار و سنگر را هم دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  اکبر تمیزکارمستقیم یکی از پیشکسوتان جامعه خبرنگاران و روزنامه نگاران ورزشی استان گیلان امروز در سن ۶۹ سالگی به دلیل ایست قلبی به دیار باقی شتافت.
وی از جوانی وارد عرصه خبرنگاری شد و سال‌ها با روزنامه‌ها و مطبوعات به عنوان خبرنگار ورزشی همکاری کرد.
مرحوم اکبر تمیزکار مستقیم که کارمند رسمی اداره کل تربیت بدنی (ورزش و جوانان) گیلان بود از بدو تاسیس شبکه باران از سال ۷۷ به عنوان خبرنگار و گزارشگر ورزشی و تهیه کننده برنامه‌های ورزشی در رادیو، تلویزیون و خبر شروع به همکاری کرد.
از فعالیت‌های خبرنگاری وی می‌توان به خبرنگار کیهان ورزشی در دهه ۴۰ و ۵۰، ۷ سال نماینده روزنامه کیهان در لاهیجان و نماینده هفته نامه آفرینش (فرهیختگان) در گیلان اشاره کرد.
زنده یاد اکبر تمیزکار مستقیم همچنین سابقه مدیریت روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی گیلان، مدیریت ورزش و جوانان کیاشهر، خشکبیجار و سنگر را هم دارد.
پیکر این خبرنگار قدیمی و پیشکسوت ورزش گیلان از ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن از ورزشگاه شهید عضدی رشت تشییع و در وادی تازه آباد این شهر به خاک سپرده می‌شود.

دیارمیرزا نیز درگذشت این پیشکسوت خبرنگاری گیلان را تسلیت عرض می نماید.

Share