دروغگویی در روز روشن!

نوروزی اظهاراتش را تکذیب کرد | خبرآنلاین دست به افشاگری زد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی خبر منتسب به وی مبنی بر سفر رئیس‌جمهور با ۵۰۰ محافظ به پرند و مدیریت اشرافی دولت را تکذیب کرد.

خبرآنلاین در همین راستا نوشت: در راستای مشی حرفه ای و اخلاقی خود، در واکنش به اقدام حسن نوروزی در تکذیب مصاحبه ای صریح با این رسانه، فیلم این گفتگو را برای تنویر افکارعمومی منتشر می‌کند تا مشخص شود که اظهارات او درباره تعداد محافظان رئیسی در سفر به پرند و مدیریت اشرافی به درستی در این رسانه منتشر شده است.

نوروزی درباره سفر رئیسی به پرند گفت« ۴۰۰، ۵۰۰ محافظ به همراه رئیس جمهور می‌ریزند و به صورت محدود افتتاحیه صورت بگیرد، مردم باید دور بایستند.وقتی می‌گویم منظور این نیست که افراد با تیر و تفنگ بودند. این سبک مدیریت ما سبک انقلابی به خود نگیرد این مشکلات را خواهیم داشت.»

نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا خبر منتسب به وی مبنی بر سفر رئیس‌جمهور با ۵۰۰ محافظ به پرند و مدیریت اشرافی دولت را تکذیب کرد. این خبر صحت ندارد. اینکه گفته شده رئیس جمهور با ۵۰۰ محافظ به پرند سفر کرده است، کاملا اشتباه است. حتی اینکه ۵۰۰ همراه نیز با رئیس جمهور بودند اشتباه است. بنده تذکر دادم خبر اصلاح شود.

IMG_8218

Share