سند مالکیت شش دانگ استخر لاهیجان صادر شد

سند مالکیت شش دانگ کاداستری استخر لاهیجان صادر و طی مراسمی به شهردار لاهیجان اعطا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور علی غلامعلی زاده رییس اداره ثبت اسناد و املاک لاهیجان سند مالکیت شش دانگ کاداستری استخر بزرگ شهر لاهیجان به رضا زنده دل شهردار لاهیجان تقدیم شد.

این سند به همت اداره ثبت اسناد و املاک لاهیجان با تهیه نقشه شمیم به نام شهرداری لاهیجان ثبت شده است.

با پیگیری مدیریت شهری و رئیس کل دادگستری گیلان سند مالکیت استخر لاهیجان صادر شد 

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با ابراز خرسندی از صدور سند مالکیت شش دانگ استخر به نام شهرداری لاهیجان و تبریک به همشهریان عزیز، گفت: استخر لاهیجان و مجموعه جزیره آن ازجاذبه‌های گردشگری بوده که درب جزیره آن سال‌ها به روی مردم بسته شده بود و اعضای شورای اسلامی شهرلاهیجان و مسئولان شهرستان همواره دغدغه حل پرونده حقوقی آن را داشتند.

محمد ایدرم، افزود: یکی از خواسته‌های اعضای شورای شهر در دوره ششم تعیین تکلیف جزیره لاهیجان بود و با پیگیری تیم مدیریت شهری، این مجموعه منحصر به فرد گردشگری به تملک شهرداری لاهیجان درآمد.

وی با قدردانی از زحمات مدیریت شهری در دوران گذشته تا به امروز به ویژه تلاش و زحمات فرماندار، رئیس کل دادگستری گیلان، رئیس دادگستری  و دادستان شهرستان لاهیجان و کلیه عزیزانی که در تحقق این خواسته به حق شهروندان تلاش فراوانی داشتند، به پیش بینی بسته‌های سرمایه‌گذاری برای این مجموعه توسط مدیریت شهری اشاره و ابراز امیدواری نمود در آینده نزدیک شاهد توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان و جذب گردشگر باشیم.

سند تک برگ استخر لاهیجان به مساحت ۱۷۲ هزار و ۴۰۵ متر مربع شامل عرصه و عیان، فضای آبی و پیاده راه توسط اداره ثبت اسناد و املاک لاهیجان به نام شهرداری لاهیجان صادر شد.

Share