دانلود فیلم های هندی پرطرفدار دوبله فارسی

فیلم‌ های سینمایی هندی یکی از مهمترین و پرطرفدارترین صنایع سینما در جهان هستند. سینمای هند، که به عنوان بالاترین تولیدکننده فیلم در جهان شناخته می‌شود، با نام “بالیوود” شناخته می‌شود. فیلم‌ های هندی به طور عمده دارای عناصر رقص و آواز، درام، اکشن و عشق هستند. آثار بالیوود معروف به خاطر داستان‌های پویا، صحبت کردن درباره مسائل اجتماعی و فرهنگ هند و نشان دادن زندگی روزمره هستند.

فیلم‌ های سینمایی هندی یکی از مهمترین و پرطرفدارترین صنایع سینما در جهان هستند. سینمای هند، که به عنوان بالاترین تولیدکننده فیلم در جهان شناخته می‌شود، با نام “بالیوود” شناخته می‌شود. فیلم‌ های هندی به طور عمده دارای عناصر رقص و آواز، درام، اکشن و عشق هستند. آثار بالیوود معروف به خاطر داستان‌های پویا، صحبت کردن درباره مسائل اجتماعی و فرهنگ هند و نشان دادن زندگی روزمره هستند. در ادامه مقاله به معرفی چند فیلم هندی میپردازیم همچنین شما میتوانید فیلم های هندی جدید را از سایت سنتر دانلود دانلود کنید.

۱- فیلم Pathaan 2023

درباره فیلم

فیلم Pathaan 2023 ساخت کشور آمریکا فیلمی در ژانر اکشن، درام و جنایی به کارگردانی سیدارت آناند و نویسندگی سیدارت آناند است. در این فیلم بازیگرانی چون جان ابراهیم و غیره … به ایفای نقش پرداخته‌اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم از سایت سنتر دانلود این فیلم را دریافت یا آنلاین تماشا کنید.

خلاصه داستان فیلم

در فیلم پاتان Pathaan 2023 می‌بینید جایی در خاورمیانه، خانه‌های بزرگی که زمانی ثروتمندان را در خود جای داده بودند اکنون به مکانی برای خطرناک‌ترین جنایتکاران شهر تبدیل شده‌اند. در این میان یک پلیس مخفی به همراه همکار سابقش تلاش می‌کنند تا رئیس باند مواد مخدری که پدرش را به قتل رسانده، نابود کنند اما….

۲- فیلم شاهزاده Shehzada 2023

درباره فیلم

فیلم Shehzada 2022 ساخت کشور هند فیلمی در ژانر اکشن، درام، کمدی و عاشقانه به کارگردانی روهیت داوان و نویسندگی حسین دلال است. در این فیلم بازیگرانی چون  کارتیک آریان، کریتی سانون، پارش راوال، مانیشا کویرالا، رونیت روی، ساچین خدکار، راجپال ناورنگ یاداو، آنکور راتی، هندوجا سانی، فیروز چوداریو غیره … به ایفای نقش پرداخته‌اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم از سایت سنتر دانلود این فیلم را دریافت یا آنلاین تماشا کنید.

 خلاصه داستان فیلم

فیلم شاهزاده Shehzada 2023 در مورد پسری جوان به نام بانتو (با بازی کارتیک آریان) است که از زمان کودکی توسط پدری سخت‌گیر و بی‌عاطفه به نام والمیکی بزرگ شده است. اما زمانی که بانتو متوجه می‌شود در بدو تولد با پسر یک خانواده پولدار عوض شده، زندگی‌اش کاملا تغییر می‌کند. حال بانتو تصمیم می‌گیرد از خانواده واقعی خود بدون فاش کردن هویتش، محافظت کند اما…

 ۳- فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan 2023

درباره فیلم

فیلم Kisi Ka Bhai Kisi Ki Jaan 2023 ساخت کشور هند فیلمی در ژانر اکشن، درام و کمدی به کارگردانی فرهاد سامجی و نویسندگی ساجد نادیادوالا است. در این فیلم بازیگرانی چون پوجا هگده و غیره … به ایفای نقش پرداخته‌اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم از سایت سنتر دانلود این فیلم را دریافت یا آنلاین تماشا کنید.

 خلاصه داستان فیلم

سه برادر – جایی که دو خواهر و برادر کوچکتر باید منتظر ازدواج باشند تا برادر بزرگترشان وابسته شود.

 ۴- فیلم Tiger 3 2023

درباره فیلم

فیلم Tiger 3 2023 ساخت کشور هند فیلمی در ژانر اکشن، درام و هیجان انگیز به کارگردانی منیش شارما و نویسندگی آدیتیا چوپرا است. در این فیلم بازیگرانی چون کاترینا کایف و غیره … به ایفای نقش پرداخته‌اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم از سایت سنتر دانلود این فیلم را دریافت یا آنلاین تماشا کنید.

 خلاصه داستان فیلم

سومین قسمت از موفق ترین فرنچایز سینمای هندی “ببر”

 ۵- فیلم Jawan 2023

درباره فیلم

فیلم Jawan 2023 ساخت کشور هند فیلمی در ژانر اکشن به کارگردانی آتلی و نویسندگی سامیت آرورا است. در این فیلم بازیگرانی چون ویجی ستوپاتی ،شاهرخ خان،نایانتارا،دیپیکا پادوکن و غیره … به ایفای نقش پرداخته‌اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم از سایت سنتر دانلود این فیلم را دریافت یا آنلاین تماشا کنید.

خلاصه داستان فیلم

یک اکشن هیجان انگیز با اکتان بالا که سفر احساسی مردی را نشان می دهد که قرار است اشتباهات جامعه را اصلاح کند.

Share