مدیرکل صمت گیلان خبر داد؛

تصویب نهایی ۴۶ طرح کارشناسی شده در کارگروه رفع موانع تولید گیلان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از تصویب نهایی ۴۶ طرح کارشناسی شده واحدهای تولیدی استان در کارگروه رفع موانع تولید خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا؛ تیمور پورحیدری در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: اکثر مشکلات طرح‌ها و واحدهای تولیدی در زمینه بانکی می‌باشد که طی جلسات فشرده و متعدد و با حضور نماینده واحدهای تولیدی و بانک‌های مربوطه مصوب شده بود و نیازمند تایید و تصویب کارگروه بودند.

وی همچنین از طرح مشکلات ۵ واحد تولیدی دیگر سخن گفت و افزود: برخی از چالش‌های واحدهای تولیدی استان با ادارات و سازمان‌ها می‌باشد که نیاز به طرح در جلسات اصلی و دریافت مصوبه کارگروه اصلی را دارند و مشکلات این پنج شرکت به همین دلیل در صحن علنی کارگروه با حضور روسای ادارات و مدیران کل مربوطه بحث و بررسی گردید و خوشبختانه مصوبات خوبی برای آن‌ها تصویب شد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان خاطرنشان کرد: تا آنجا که در توان بنده و همکارانم هست در بازدیدهای دوره‌ای از واحدهای تولیدی مسائل و چالش‌های آن‌ها را در محل شرکت حل و فصل می‌نماییم.

پورحیدری همچنین افزود: اگر واحد تولیدی مشکلی داشته باشد می‌تواند با مراجعه به معاونت امور صنایع و معادن این اداره کل مشکلات خود را مطرح نماید تا ضمن طرح آن‌ها در جلسات فرعی و اصلی بتوانیم موانع تولید استان را از پیش رو برداریم.

Share