شیرجهانی جایگزین عبدی شد

یک بانو سرپرست اداره مخابرات شهرستان بندرانزلی شد

با حکم مدیر مخابرات منطقه گیلان، الهام شیرجهانی به‌عنوان سرپرست اداره مخابرات شهرستان بندرانزلی معرفی و مشغول بکار شد همچنین از پیام عبدی رئیس سابق این اداره نیز قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در حکمی از سوی یدالله حسنی، مدیر مخابرات منطقه گیلان؛ الهام شیرجهانی به‌عنوان سرپرست اداره مخابرات شهرستان بندرانزلی معرفی و مشغول بکار شد همچنین از پیام عبدی رئیس سابق این اداره نیز قدردانی شد.

طی مراسمی در فرمانداری شهرستان بندرانزلی با حضور گشتاسب خدابخش، معاون تجاری و امور مشتریان، محمد طالبی اسدی مدیر منابع انسانی و همچنین رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، مغفرتی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و نورحسینی معاون برنامه ریزی فرماندار، در ابلاغی خانم شیرجهانی به‌عنوان سرپرست اداره مخابرات این شهرستان منصوب شد و از پیام عبدی تجلیل به‌عمل آمد.

در این مراسم گشتاسب خدابخش معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه گیلان با تبریک انتخاب هوشمندانه مدیر منطقه و اعتماد به توانمندی بانوان بویژه در شهرستان مهم بندرانزلی برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی در ادامه افزود: وضعیت ارتباطی شهرستان بندرانزلی نسبتاً خوب است و با حضور سرپرست جدید انتظار داریم با پیگیری‌های لازم، وضعیت ارتباطی این شهرستان ویژه و گردشگرپذیر که منطقه آزاد انزلی را در قلب خود دارد، نسبت به وضع موجود بهتر شود.

در ادامه، معاونین فرمانداری شهرستان بندرانزلی نیز بصورت جداگانه با بیان اینکه تلاش‌های مجدانه مخابرات منطقه گیلان در عرصه خدمت‌رسانی قابل تقدیر است، از رییس سابق اداره مخابرات شهرستان تقدیر و تشکر کردند و افزودند: امیدواریم با انتصاب یک بانو بعنوان سرپرست جدید اداره مخابرات شاهد رشد چشمگیر خدمات مخابراتی به شهروندان و مشترکین و گردشگران در این شهرستان باشیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور مسئولین فرمانداری با اهداء لوحی از خدمات پیام عبدی تقدیر و حکم انتصاب الهام شیرجهانی بعنوان سرپرست جدید اداره مخابرات شهرستان بندرانزلی ابلاغ شد.

Share