از بازار خودرو چه خبر؟!

لیست قیمت جدید‌ ام وی‌ ام و فونیکس در بازار آزاد و کارخانه+ جدول

خودرو X۲۲ پرو دستی مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد ۸۰۰ میلیون تومان و در کارخانه ۷۰۶/۷ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۹۳/۳ میلیون تومان است همچنین خودرو X۲۲ پرو اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ در بازار آزاد ۸۶۸ میلیون تومان است ولی توقف تولید شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خودروبانک، بر اساس اطلاعات بدست آمده از پلتفرم‌های قیمت آگهی خودرو، وضعیت قیمت خودروهای مدیران خودروسازی به شرح زیر است:

خودرو X۲۲ دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ در بازار آزاد ۶۹۵ میلیون تومان و در کارخانه ۶۳۵/۵ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۵۹/۵ میلیون تومان است.

خودرو X۲۲ اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ توقف تولید شده است.

خودرو X۲۲ پرو دستی مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد ۸۰۰ میلیون تومان و در کارخانه ۷۰۶/۷ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۹۳/۳ میلیون تومان است.

خودرو X۲۲ پرو اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ در بازار آزاد ۸۶۸ میلیون تومان است ولی توقف تولید شده است.

خودرو X۲۲ پرو اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد ۸۹۹ میلیون تومان و در کارخانه ۸۷۰/۷ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۲۸/۳ میلیون تومان است.

خودرو X۵۵ پرو مدل ۱۴۰۱ در بازار آزاد ۱.۲۰۰ میلیون تومان است ولی توقف تولید شده است.

خودرو X۵۵ پرو مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد ۱.۲۲۰ میلیون تومان و در کارخانه ۱.۲۴۹/۵ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۲۹/۵ میلیون تومان به نفع کارخانه است.

خودرو آریزو ۵ مدل ۱۴۰۱ در بازار آزاد ۱.۰۶۵ میلیون تومان است ولی توقف تولید شده است.

خودرو آریزو ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد ۱.۰۹۰ میلیون تومان و در کارخانه ۱.۰۵۲/۸ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۳۷/۲ میلیون تومان است.

خودرو آریزو ۵ اسپورت مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد ۱.۱۴۰ میلیون تومان و در کارخانه ۱.۰۹۶/۴ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۴۳/۶ میلیون تومان است.

خودرو آریزو ۶ پرو مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد ۱.۳۵۰ میلیون تومان و در کارخانه ۱.۲۳۸/۴ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۱۱۱/۶ میلیون تومان است.

خودرو تیگو ۷ (IE) مدل ۱۴۰۱ در بازار آزاد ۱.۳۳۰ میلیون تومان است ولی توقف تولید شده است.

خودرو تیگو ۷ (IE) مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد و کارخانه ۱.۳۸۰ میلیون تومان است و اختلاف قیمتی ندارد.

خودرو تیگو ۷ پرو مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد ۱.۵۳۰ میلیون تومان و در کارخانه ۱.۴۵۰/۸ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۷۹/۲ میلیون تومان است.

خودرو تیگو ۸ پرو مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد ۲.۱۵۰ میلیون تومان و در کارخانه ۱.۷۹۲ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۳۵۸ میلیون تومان است.

خودرو تیگو ۸ پرومکس مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد ۲.۵۲۰ میلیون تومان و در کارخانه ۲.۳۷۹ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۱۴۱ میلیون تومان است.

خودرو فونیکس FX ۱.۶ مدل ۱۴۰۲ در بازار آزاد ۱.۷۴۰ میلیون تومان و در کارخانه ۱.۷۲۴/۷ میلیون تومان است که اختلاف قیمت ۱۵/۳ میلیون تومان است.

به طور کلی، اکثر خودروهای مدیران در بازار آزاد گرانتر از قیمت کارخانه هستند و اختلاف قیمت در برخی موارد به بیش از ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

جدول قیمت محصولات مدیران خودرو در بازار آزاد و کارخانه ۵ مهرماه ۱۴۰۲

Share