در راستای نظارت بر حسن اجرای پروژه‌های شهری صورت گرفت؛

بازدید شهردار و اعضای شورا از پروژه های عمرانی رشت

شهردار رشت در راستای نظارت بر حسن اجرای پروژه‌های شهری از چند پروژه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار رشت و اعضای شورا در راستای هوشمندسازی شهری و خدمات الکترونیکی از پروژه ساختمان دیتا سنتر شهرداری رشت بازدید کردند.

رحیم شوقی در این بازدید اظهار کرد: خدمات الکترونیکی که یکی از پیشران‌های مهم هوشمندسازی شهری برای رفاه حال شهروندان محسوب می‌شود با احداث ساختمان دیتا سنتر واستقرار سازمان فناوری اطلاعات و معاونت عمرانی شهرداری رشت در این مکان تحقق پیدا می‌کند و در این راستا دوربین‌های کنترل ترافیک شهری به طور کامل در این محل مستقر خواهد شد.

 پروژه زیباسازی بصری ورودی شهر رشت

بهسازی رفیوژ ورودی شهر رشت و زیباسازی بصری به طول ۴کیلومتر در حال انجام است.

جدول گذاری، خاکریزی، تسطیح معبر و خیابان و همچنین کاشت درختان بومی چندساله به ارتفاع ۳متر در راستای بهسازی و زیباسازی بصری ورودی شهر ازسمت جاده تهران صورت می‌گیرد.

بازدید شهردار و اعضای شورا از روند احداث تقاطع‌های غیر همسطح رشت

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با همراهی شهردار با هدف تسریع در اجرای پروژه‌های طرح میثاق از روند احداث تقاطع‌های غیر همسطح حمیدیان، باهنر و آیت الله رودباری از پروژه‌های طرح میثاق بازدید کردند.

تجهیز کارگاه و فرآیند عملیاتی پنج تقاطع غیر همسطح شهر رشت که توسط پیمانکاران به صورت همزمان آغاز شده، به منظور برطرف کردن گره‌های ترافیکی شهر از ۱۵ تا ۲۳ ماه زمان نیاز دارند تا به بهره برداری برسند.

تملک املاک و بازگشایی مسیرهای (خیابان سعدی _ خیابان سرگل)، (لب آب _ رودبارتان) و (خیابان شهید عاطفی _ خیابان مصباح) که به سرعت در حال انجام است که از جمله پروژه‌های مدیریت شهری در راستای روان‌سازی ترافیک شهری و رفاه شهروندان می‌باشد.

Share