دبیر ستاد انتخابات استان گیلان؛

نتایج صحت‌سنجی مدارک داوطلبان نمایندگی مجلس اعلام شد

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان با تشریح اطلاعیه شماره شش ستاد انتخابات کشور از پیش ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست پس دریافت پیامک نسبت بررسی سامانه ستاد انتخابات اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جواد شفیعی ثابت؛ دبیر ستاد انتخابات استان گیلان اظهار کرد: از امروز ۲۷شهریور پیامک اطلاع‌رسانی به پیش ثبت نام کنندگان انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی جهت رجوع به سامانه keshvar.moi.ir بمنظور اطلاع از وضعیت استعلام صحت‌سنجی مدارک بارگذاری شده ارسال خواهد شد.

وی گفت: داوطلبین محترم در این مرحله با مراجعه به سایت درصورتیکه همه موارد به رنگ سبز باشد اطلاعات اعلامی آنان به هنگام پیش ثبت نهام مورد تائید مراجع صادر کننده قرار گرفته است و در صورتیکه برخی از شش بند مندرج در سایت به رنگ قرمز باشد؛ لازم است نسبت به اعتراض و ارائه توضیح یا بارگذاری مجدد اطلاعات تا تاریخ ۲ مهر ماه ۱۴۰۲ اقدام کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با تشریح چهار بند اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور گفت: متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، مجاز به ثبت نام الکترونیکی نهایی (با استفاده از شناسه پیگیری اخذ شده) از تاریخ ۲۷ مهر ماه به مدت هفت روز می‌باشند و متقاضیانی که مدارک و یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد، می‌توانند اعتراض خود را در بازه زمانی اعلامی ثبت نموده و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری نمایند و کلیه موارد فوق صرفاً از طریق رایانه و غیر حضوری قابل انجام می‌باشد.

شفیعی ثابت بیان کرد: متقاضیان مشمول بند «ج» اطلاعیه شماره ۶ پس از ثبت اعتراض، می‌توانند به مراجع مربوطه مراجعه نموده و جهت رفع نقص مدرک مورد نظر اقدام نمایند و در صورت تایید مدرک مورد نظر، مرجع رسیدگی کننده فرصت دارد تا تاریخ ۲۶ /۷/۱۴۰۲ نظر خود را به ستاد انتخابات کشور اعلام نماید.

Share