بررسی دلایل رهن و اجاره سالیانه خانه روستایی در گیلان

بازاریابی در گیلان که به وفور هم دیده می‌شود، عموما بر پایه شیوه‌های مرسوم و سنتی است.

 زیباترین روستاهای گیلان کجاست؟

پر مسافر بودن شهرهای شمالی ایران نشان دهنده زیبایی مثال زدنی این خطه است و انتخاب چند روستا میان آن همه منطقه دیدنی، انصافا کار آسانی نیست.

با این همه بر اساس نظرسنجی که میان مردم انجام شده است، روستاهای ماسوله، اولسبلنگاه، سرولات، دیلمان، سوباتان و … جزو محبوب‌ترین موارد هستند که بیشترین میزان رهن و اجاره سالیانه خانه روستایی در گیلان را به خود اختصاص داده‌اند و سفرهای فراوانی نیز به آن‌ها می‌شود.

 دلایل اصلی تقاضای بالا اجاره و رهن خانه در گیلان

کمتر کسی را می‌توانیم بیابیم که به مناطق شمالی ایران سفر کند و عمیقا دوست نداشته باشد که لذت دیدن طبیعت بکر آن منطقه را تکرار نکند.

از آن‌جایی که آب و هوای شهر گیلان و روستاهای اطراف آن بسیار سالم و مناسب برای زیستن است و از طرفی، در آینده خطر کمبود آب ساکنین آن مناطق را تهدید نمی‌کند، ترغیب افراد برای رهن، اجاره و یا خرید خانه در گیلان رو به افزایش است.

نکته مهم دیگری هم وجود دارد. آن هم این است که هزینه اجاره ویلا و خانه در شهرهای شمال کشور به خصوص گیلان و اطراف آن برای چند شب و چند روز بسیار بالا است و در مواقع تعطیلی، پیدا کردن جایی برای اقامت سخت می‌شود مگر این که مردم تن به پرداخت پول فراوان برای رزرو هتل دهند که قطعا لذت خانه‌های بافت شمال کشور را نخواهد داشت.

این موضوع هم باعث می‌شود افراد ترجیح دهند یک خانه‌ای را رهن کنند یا بخرند که برای همیشه خیال‌شان از سفر به این شهر راحت باشد و یک نوع سرمایه گذاری پرسود نیز انجام داده باشند.

 شیوه های مرسوم بازاریابی ویلا در گیلان

اکثر افرادی که دست به رهن و اجاره سالیانه خانه روستایی در گیلان زده‌اند، یا از املاک اطراف آن منطقه جویای خانه با شرایط مد نظر شده‌اند، یا با افرادی که روی درب منزل‌شان تابلو اطلاع از فروشی بودن خانه را نصب کرده‌اند، تماس گرفتند و یا در دیوار به دنبال ملک در گیلان گشته و به گزینه‌های مختلفی رسیده‌اند.

بازاریابی در گیلان که به وفور هم دیده می‌شود، عموما بر پایه شیوه‌های مرسوم و سنتی است.

 روش های نوین فروش و اجاره ویلا در ایران

چنانچه تقاضای روز افزون مشتریان برای خرید و اجاره ویلا ترکیب شود با دانش فروشندگان ملک در مورد روش های نوین بازاریابی، شانس فروش املاک بسیار بالا خواهد رفت.

برخی از روش های نوین فروش و اجاره ویلا در ایران که روز به روز بر تعداد مشتریان می‌افزاید، به شرح زیر است:

تولید محتوای کاربردی و منظم در شبکه‌های اجتماعی، حضور در سایت‌های دیوار و …، دریافت مشاوره راه‌اندازی سایت وردپرسی و پیاده سازی سایت املاک، تولید محتوای مفید، تبلیغات اصولی در گوگل از طریق سئو و گوگل ادز و … ، انتشار عکس‌های باکیفیت از املاک و اضافه نمودن توضیحات ضروری، بارگذاری تصاویری از محیط اطراف ویلا، بهینه‌سازی سایت و ساده‌سازی کار با آن، تهیه کارت ویزیت و …

 هدفمندترین شیوه تبلیغات در سال ۱۴۰۲ چیست؟

یکی از هدفمندترین نوع تبلیغات در ایران حضور در نتایج اول گوگل روی عبارات کلیدی پولسازی مثل اجاره ویلا در گیلان و … است. از بهترین مجریان تبلیغات گوگل ادز در ایران میتواند به شرکت جی ادز، گروه ریسپانسیو و … اشاره کرد.

 چگونه بدون پرداخت هزینه تبلیغات نتایج اول گوگل را داشته باشیم؟

در چنین شرایطی تنها راه حل ما سئو ارگانیک میباشد. با شرکت در کلاس های خصوصی seo یا دیدن ویدیوهای آموزشی رایگان در داخل گوگل میتوان با دانش سئو آشنا شد. کلیدواژه های بسیار پولسازی برای کسب درآمد در حوزه گردشگری شهر گیلان وجود داشته که میتوانند برای ما بسیار درآمد ساز باشند.

Share