راهداری اعلام کرد؛

اعلام نرخ بلیت اتوبوس از رشت به مهران

با نزدیک شدن به اجتماع میلیونی اربعین حسینی، استقبال زوار ایرانی و گیلانی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی جهت اعزام به مرزهای خروجی بیش‌ازپیش می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، به گفته غلامعلی نیک فهم خوب روان ملاسرایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، در حال حاضر روزانه ۳۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زوار اربعین حسینی به مرزهای خروجی کشور پیش‌بینی‌شده و در صورت نیاز و حضور متقاضیان، اضافه نیز خواهد شد.

بنابر گزارش نیک فهم، بیش از یک هزار بلیت اتوبوس تاکنون توسط شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر گیلان جهت اعزام و انتقال مسافران به مرزهای خروجی به‌ویژه مهران، پیش‌فروش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان نرخ بلیت اتوبوس از رشت به مهران را برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۹۶۰ هزار تومان، ۳۲ نفره را ۸۰۰ هزار تومان و ۴۴ نفره را ۵۸۰ هزار تومان اعلام کرده است.

بنا بر گزارش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، از آغاز طرح اربعین حسینی یعنی ۲۷ مردادماه امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ زائر اربعین و از ۱۵ مردادماه تاکنون نیز طی ۳۱ سفر قریب به یک هزار نفر از استان به مرز مهران اعزام‌شده‌اند و این اعزام‌ها به‌صورت مستمر، ادامه دارد.

Share