صفاهان سرویس، مجموعه تعمیر لوازم خانگی در اصفهان

شما عزیزان می توانید تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید خود را با برندهای بوش، اسنوا، ال جی، دوو، سامسونگ، بکو، پاکشوما و… به مجموعه صفاهان سرویس بسپارید

مجموعه تعمیر لوازم خانگی در اصفهان

لوازم برقی آشپزخانه از لوازمی هستند که در همه خانه ها پیدا می شوند. قطعا خراب شدن و یا ایجاد مشکل برای آنها می تواند استرس زیادی را به افراد خانواده وارد کند. زیرا این لوازم هم گران هستند و هم خراب شدن آنها زحمت زیادی را برای افراد خانواده به وجود می آورد.

مثلا اگر ماشین لباسشویی شما خراب شود، با کوهی از لباس های کثیف و نشسته مواجه خواهید شد. اینجاست که به یک تعمیرکار نیاز خواهید داشت. قطعا این تعمیرکار باید ویژگی هایی را دارا باشد تا مشکلات و هزینه های بیشتر ایجاد نشود. صفاهان سرویس مرکز تعمیرات لوازم خانگی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم. با ما همراه باشید تا بگوییم چرا باید این مرکز را انتخاب کنید.

ویژگی های مجموعه صفاهان سرویس

استفاده از قطعات اصل و اورجینال

قطعاً یکی از مهمترین عوامل در تعمیر لوازم خانگی، این است که برای تعویض قطعات از قطعات اصل و اورجینال استفاده شود تا به سرعت خراب نشود و به دیگر بخش های وسیله شما آسیب نزند. قطعاتی که توسط این مرکز برای تعمیر وسایل شما استفاده می شود، همگی اصل و اورجینال بوده و شما می توانید با خیال راحت تعمیر قطعات خود را به دست این مرکز بسپارید و نگران خراب شدن سریع آنها نباشید.

ارائه گارانتی خدمات دو ماهه

مجموعه صفاهان سرویس برای ضمانت کار و اصل و با کیفیت بودن قطعات خود، به مشتریان خود گارانتی خدمات دو ماهه را ارائه می دهد. این بدین معنی است که اگر پس از اینکه وسیله شما توسط مجموعه صفاهان سرویس تعمیر شد، تا دو ماه بعد دوباره همان قسمت دچار مشکل شد، تعمیر مجدد به طور رایگان برای شما انجام می شود.

مجموعه صفاهان سرویس با این کار خود، دیگر ویژگی های خود را تایید می کند و به شما اطمینان می دهد که وسیله های شما به درستی تعمیر خواهد شد.

داشتن متخصصین با تجربه و ماهر

ویژگی های مجموعه صفاهان سرویس

افرادی که در مجموعه صفاهان سرویس به تعمیر و سرویس وسایل شما می پردازند، همگی افراد با تجربه و ماهر هستند و شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از اینکه مشکلات بیشتری به وجود بیاید و وسیله شما خراب تر شود، از تعمیرکاران این مجموعه کمک بگیرید.

به روز بودن اطلاعات متخصصان

با پیشرفت تکنولوژی، هرروزه مدل های جدیدی از لوازم خانگی تولید می شود. متخصص خوب متخصصی است که اطلاعاتش به روز باشد و وسیله های جدید را بشناسد و بتواند آنها را نیز تعمیر کند. متخصصان مجموعه صفاهان سرویس، با بروز کردن اطلاعات خود این اطمینان را به شما می دهند که هر چقدر وسیله شما جدید و به روز باشد، آن را به درستی عیب یابی و تعمیر کنند.

هزینه شفاف و منصفانه

شاید برای شما پیش آمده باشد که هنگامی که وسیله ای را برای تعمیر به دست کسی می سپارید، قیمت مشخص به شما نگفته باشد و پس از این که وسیله را تعمیر کردند، مجبور به پرداخت هزینه زیاد و غیرقابل پیش‌بینی شوید.

اما اگر وسیله خود را به دست مجموعه صفاهان سرویس بسپارید، در ابتدای کار از قیمت مطلع خواهید شد و می توانید با مقایسه با دیگر تعمیرکاران، از منصفانه بودن آن اطمینان حاصل کنید و برای پرداخت آن برنامه ریزی کنید.

تعمیر در محل

جا به جایی لوازم خانگی، کار سختی است و همچنین نیاز به پرداخت هزینه برای حمل آن می باشد. علاوه بر آن، جا به جا کردن وسایل ممکن است به آنها صدمه بزند. مجموعه صفاهان سرویس وسایل شما را در محل موردنظر تعمیر می کند و شما نیاز به حمل و جا به جایی آن ها نخواهید داشت.

مجموعه صفاهان سرویس چه خدماتی را ارائه می دهد؟

تعمیر و تعویض قطعات

گاهی تعمیر یک قطعه هزینه بسیار کمتری از تعویض آن دارد و گاهی اوقات یک قطعه بایستی تعویض شود و تعمیر آن کارکرد موقتی دارد و پرداخت هزینه اضافه را برای شما به همراه خواهد داشت. مجموعه صفاهان سرویس وسیله شما را بررسی کرده و بهترین و به صرفه ترین خدمات را برای شما انجام می دهد.

سرویس دوره ای

سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی

برخی وسایل مانند ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی، نیاز به سرویس دوره ای دارند. سرویس دوره ای موجب می شود وسیله شما کارکرد بهتری داشته باشد و دیرتر خراب شود. برای این کار می توانید از مجموعه صفاهان سرویس کمک بگیرید.

خدمات صفاهان سرویس برای چه وسایلی است؟

یخچال فریزر

یخچال فریزر شما ممکن است ایراداتی از جمله: خاموش شدن صفحه نمایش، یخ زدن مواد غذایی، برفک زدن زیاد، کار نکردن فن، سر و صدای زیاد، سخت باز شدن درب، یخ زدن لوله های پشت دستگاه، روشن شدن چراغ دیفراست، یخ زدن مواد غذایی در فریزر، نشت آب، بوی بد، قطع و وصل شدن برق، یکسره کار کردن دستگاه، روشن و خاموش شدن سریع دستگاه، بسته نشدن درب، داغ شدن موتور، روشن نشدن چراغ و… را داشته باشد. صفاهان سرویس با عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر شما، مشکلات آن را برطرف خواهد کرد.

یخچال ساید بای ساید

خنک نبودن به میزان کافی، نشت آب از زیر دستگاه، ایجاد سر و صدا هنگام خاموش شدن، بیش از اندازه کار کردن کمپرسور، کار نکردن یخساز و … از مشکلات رایج ساید بای ساید هستند که بدست متخصصان صفاهان سرویس برطرف خواهند شد.

ماشین ظرفشویی

یکی از مهمترین مشکلات ماشین های ظرفشویی ارورهای آن می باشد. هر ارور مشکل خاصی را در ماشین ظرفشویی شما نشان می دهد. برخی از آنها به آسانی و به دست خودتان تعمیر می شوند، و برای تعمیر برخی مشکلات نیاز به یک تعمیرکار می باشد. علاوه بر آن ممکن است ماشین ظرفشویی شما مشکلات دیگری از قبیل: روشن نشدن ماشین ظرفشویی، بوی نامطبوع، نشت آب، تمیز نشدن ظروف، تخلیه نشدن آب، آبگیری نکردن دستگاه، خشک نشدن ظروف، کار نکردن دکمه های ظرفشویی و باز نشدن قرص ماشین ظرفشویی و… را داشته باشد . برای رفع این مشکلات می توانید ماشین ظرفشویی خود را به مجموعه صفاهان سرویس بسپارید.

ماشین لباسشویی

ممکن است در صفحه نمایش ماشین لباسشویی همانند ماشین ظرفشویی، ارورهایی نشان داده شود که زبان ماشین لباسشویی شما می باشد و بیانگر وجود مشکل در دستگاه است. لرزش و حرکت دستگاه، تمیز نشدن لباس ها، روشن نشدن دستگاه، کار نکردن ماشین لباسشویی، مسدود شدن فیلتر، برق داشتن بدنه، خاموش شدن ناگهانی، نشتی آب از ماشین لباسشویی و… از دیگر مشکلات رایج ماشین لباسشویی هستند که به دست متخصصان مجموعه صفاهان سرویس تعمیر می شوند.

خدمات صفاهان سرویس برای چه برندهایی است؟

خدمات صفاهان سرویس برای چه برندهایی است؟

شما عزیزان می توانید تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید خود را با برندهای بوش، اسنوا، ال جی، دوو، سامسونگ، بکو، پاکشوما و… به مجموعه صفاهان سرویس بسپارید. لیست کاملی از برندهایی که این مجموعه تعمیر می کند در سایت صفاهان سرویس آورده شده است.

راه های ارتباطی

برای ارتباط با مجموعه صفاهان سرویس می توانید وارد سایت شوید و برای استفاده از خدمات فرم مربوطه را پر کنید. همچنین می توانید با شماره گیری شماره ۰۹۱۳۰۴۵۱۶۷۵ با این مجموعه در ارتباط باشید.

منبع: safahanservice.com

Share