شوقی تاکید کرد؛

آذین بندی مناسب شهر رشت برای ایام عید غدیر خم و ماه‌های محرم و صفر

جلسه شورای مناطق پنجگانه به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت، معاونین شهردار و مدیران شهری برگزار شد و شهردار دستور داد نسبت به آذین بندی سطح شهر در ایام عید غدیر خم و ماه‌های محرم اقدامات ویژه انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با توجه به در پیش بودن عید غدیرخم و مناسبت‌های محرم شهردار رشت خطاب به رؤسای سازمان فرهنگی، اجتماعی، و ورزشی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز و مدیران مناطق دستور ویژه داد تا در این ایام جهت آذین‌بندی مناسب سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

رحیم شوقی تاکید کرد: اگرچه آذین‌بندی و فضاسازی شهری در مراسم مختلف مذهبی و انقلابی از وظایف شهرداری می‌باشد و باید به خوبی انجام پذیرد اما با توجه به گستردگی معابر اصلی و فرعی شهر، انجام شایسته این مهم باهمکاری دستگاه ها، سازمان‌ها و نهادها و هیئت‌ها بهتر محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: در چنین مراسمی بویژه ماه محرم اگر همه دستگاه ها، بانک‌ها و نهادها، با فعال کردن واحدهای روابط عمومی و فرهنگی نسبت به آذین‌بندی ساختمان‌هایشان که در خیابان‌های اصلی و معرض دید عموم قرار دارند اقدام کنند، بستر بهتری برای زیباسازی جلوه‌های بصری مناسبت‌ها در رشت فراهم می‌شود.

در این جلسه آخرین وضعیت پل‌های عابر پیاده مورد بررسی قرار گرفت و گزارشات مربوط به آن توسط معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی ارائه شد سپس شهردار رشت دستورات لازم را در همین زمینه صادر کرد.

همچنین آخرین وضعیت ساختمان اداری منطقه ۳ شهری، پروژه سرمایه‌گذاری تالاب عینک، بند ت تبصره شش قانون بودجه کشور، عقد تفاهم نامه با شرکت سپیدرود و مباحث مرتبط با منابع درآمدی و عمرانی از دیگر مباحثی است که در این جلسه با حضور شهردار رشت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

Share