رئیس پلیس راه گیلان خبر داد؛

واژگونی کامیون در محور تالش به آستارا و برخورد با دیوار یک نانوایی

رئیس پلیس راه استان گیلان از جان‌باختن یک تن و مجروحیت ۲ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون در محور تالش به آستارا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «جاور صفاری» در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور «تالش به آستارا» منطقه جوکندان، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه کامیون باری حین تردد در محور اعلامی پس از خروج از جاده واژگون شده و با دیوار یک نانوایی و عابر پیاده برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در این حادثه عابر پیاده و راننده و سرنشین کامیون به شدت مجروح و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: متاسفانه با توجه به شدت تصادف، عابر پیاده ۷۰ساله در بیمارستان جان باخت.

این مقام انتظامی در پایان علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو راننده کامیون اعلام کرد و از رانندگان خواست با رعایت سرعت مجاز، فاصله ایمن، توجه به جلو، عدم استفاده از تلفن همراه، پرهیز از خوردن و آشامیدن، اجتناب از ترمز ناگهانی و گردش و تغییر مسیر ناگهانی از بروز حادثه جلوگیری کنند.

Share