سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد؛

تکمیل و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان توسط مجمع خیرین

جلسه مجمع خیرین هلال‌احمر گیلان با حضور ریاست سازمان امداد و نجات جمعیت و معاونت مجمع خیرین سلامت کشور، خیرین نیک اندیش و سایر مدیران کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد که تکمیل و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات در محورهای آسیب‌پذیر تاثیر بسزایی در کاهش تلفات جانی و مالی خواهد داشت.

هادی سلیمی افزود: همکاری خیرین در فعالیت‌های خیرخواهانه و داوطلبانه ضروری می‌باشد و بیان کردند ترویج این فرهنگ می‌تواند زمینه ساز رفع بسیاری از کاستی‌ها باشد و در این صورت اهداف هلال‌احمر در رواج بشردوستی و کمک به انسانها تا حدود زیادی تحقق یابد.

سلیمی از تکمیل و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان توسط مجمع خیرین خبر داد و اضافه کرد: نگاه خیرخواهانه به هلال احمر مسیر خدمت رسانی مجاهدانه این نهاد مردمی را تسهیل می بخشد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت کشور با بیان اینکه خیرین همکاری خوبی با هلال‌احمر گیلان دارند و این استان جزو پیشتازان این عرصه می‌باشد تصریح کرد: انتظار ما از خیرین این است که در موضوع ساخت، تکمیل و تجهیز پایگاه‌های امدادی که نیاز جدی کشور است کمک کنند و افزودند منابع انسانی و لجستیک پایگاه‌های خیرساز را صد در صد تامین خواهند کرد.

 معاون مجمع خیرین سلامت کشور همکاری مستمر جمعیت استان و خیرین را ستودنی دانست و ویژه بودن گیلان را دلیل بر افزایش همکاری‌های دوجانبه را خواستار شدند و تامین پکیج کامل بهداشتی را برای پایگاه‌های امدادی اعلام کرد.

همچنین خیرین  نیز به سهم خود از همکاری صورت گرفته با جمعیت استان اظهار خرسندی و رضایت نموده‌اند و این امر را موجب ارتقای فرهنگ نوعدوستی و بر گسترش آن تاکید نمودند و یادآور شدند که تکمیل و تجهیز پایگاه‌های مذکور را برای کمک به هم استانی‌های فرهیخته و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث موثر دانستند و برای پیشبرد آن اعلام آمادگی کردند.

شایان ذکر است مجمع خیرین هلال‌احمر گیلان با ابتکار معاونت امور داوطلبان جمعیت استان فعال شده است و در روز جاری جلسه مذکور با حضور خیرین، مدیران کشوری و استانی جهت بالا بردن ظرفیت خدمت‌رسانی به مردم شریف و با ارایه گزارش عملکرد سالانه و خدمات خیرین محترم در روز برگزار شد.

Share