امام جمعه سنگر با انتقاد از 8 ماه تاخیر در انتخاب شهردار؛

اعضای شورا و استانداری گیلان به وظایف خود در انتخاب شهردار سنگر عمل کنند

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه امام خمینی(ره) گفتمان و مکتب انقلاب اسلامی را درست مهندسی کرد و معمار گونه بنا نهاد گفت: مردم ارزیابان قوی هستند و یکی ازدستاوردهای انقلاب اسلامی دستاورد عظیم حرکت مردمی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمد محمدیان امام جمعه سنگر با تذکر به مسئولین و متصدیان امر خواستار تعیین وضعیت شهردار سنگر شد و گفت: چرا باید در طول ۸ ماه شهرداری با سرپرست اداره شود، گرچه سرپرست کنونی از نیروهای خوب و زحمتکشی هستند اما این وضعیت شهرداری که بدون شهردار در حال اداره شدن است در شأن مردم شریف سنگر نیست.

محمدیان ادامه داد: انتظار مردم از اعضای شورا که در چارچوب دموکراسی وارد شورا شده‌اند و مسئولیت صیانت از آرای مردم را دارند این است که انتخاب شهردار از وظایف شماست و در تاخیر انتخاب شهردار کم مقصر نیستید.

وی در ادامه خواستار پاسداری از ساحت وظایف محوله‌ای که به شورا شد و بیان کرد: قواعد دمکراسی این است و شما به هر نحوی منتخب مردم هستید پس می‌بایست به وظایف خود عمل کنید.

محمدیان با اشاره به اینکه بدون شک این همه تاخیر مسببینی دارد، افزود: همچنین از متولیان امر چه فرمانداری، استانداری، وزارت کشور انتظار می‌رود که به مسئولیت خود عمل کنند و این شایسته نیست که این همه در انتظار باشیم.

وی اظهار کرد: مسائل شخصی نباید بر مسائل شهری مقدم شود.

محمدیان با تاکید بر اینکه برخی‌ها با برنامه ریزی ها، قول‌ها و یا کارشکنی‌ها بدانند که مردم ارزیابان قوی هستند، گفت: نباید برخی مسایل به تریبون نماز جمعه برسد.

Share