مدیرکل پست گیلان اعلام کرد؛

آمادگی پست گیلان برای حمایت و ارائه خدمات لجستیکی به کسب و کارهای دیجیتال

 هوشنگی از آمادگی پست گیلان برای حمایت و ارائه خدمات لجستیکی به کسب و کارهای دیجیتال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در جلسه‌ای که با حضور آنلاین شاپ‌ها و فعالان کسب و کارهای خرد در شهر رضوانشهر برگزار شد شرکت کرد.

هوشنگی در این جلسه که به همت رئیس و کارشناسان اداره پست شهرستان رضوانشهر برگزار شد؛ از آمادگی پست گیلان برای حمایت و ارائه خدمات لجستیکی به کسب و کارهای دیجیتال خبر داد.

مدیر کل پست گیلان با اشاره به گستردگی خدمات توزیع شرکت پست عنوان داشت: پست وسیعترین شبکه لجستیکی کشور است که مهمترین مزیت آن ضریب نفوذ گسترده حتی در دورترین مناطق روستایی است.

وی بیان داشت: با تمهیدات اتخاذ شده؛ این امکان فراهم شده تا با ارائه وب سرویس کلیه آنلاین شاپ‌ها و فروشگاه‌های مجازی بتوانند به راحتی از خدمات پست بهره‌مند گردند.

هوشنگی در ادامه از همکاری و افزایش سطح تعاملات با فرمانداری و شهرداری رضوانشهر در راستای حمایت از کسب و کارها خبر داد و اضافه کرد: «با توجه به ظرفیت‌های فراوان موجود در شهرستان رضوانشهر این امکان وجود دارد که این منطقه به قطب تجارت الکترونیک گیلان تبدیل گردد.»

مدیر کل پست گیلان با اشاره فضای تبلیغاتی گسترده پست تصریح کرد: «بعنوان یک پروژه حمایتی، آنلاین شاپ‌ها و فروشگاه‌های مجازی می‌توانند از فضای تبلیغاتی موجود در ادارات پست استان بهره‌مند گردند.»

هوشنگی ضمن اشاره به نوپا بودن بازارهای الکترونیکی در کشور؛ از مدیران فروشگاههای مجازی خواست با ایجاد یک سامانه یک پارچه و با محوریت تجارت الکترونیک نسبت به برندسازی بازارهای الکترونیکی در سطح استان اقدام نمایند.

وی اظهار داشت: پست گیلان آمادگی دارد در صورت ایجاد و تثبیت ترافیک بازار‌های الکترونیکی در استان، با تقویت زیر ساخت‌ها نسبت به ارائه خدمات لجستکی برای ارسال محصولات و تولیدات این بازارها به اقصی نقاط کشور اقدام نماید.

در ادامه این جلسه مسئولین فروشگاه مجازی ضمن تشریح اقدامات حوزه فعالیت خود نسبت به بیان پیشنهادات و ایده‌های نوآورانه برای توسعه و استمرار همکاری‌ها با پست گیلان اقدام کردند.

گفتنی است در این جلسه مدیران فروشگاه‌های مجازی و آنلاین شاپ‌های فعال در رضوانشهر که در زمینه صنایع چوب، فروش آنلاین برنج، تولیدات محصولات چرمی، محصولات فرهنگی، پوشاک، البسه کودکان، بدلیجات، ساعت و نمک‌های معدنی به فعالیت می‌پردازند حضور داشتند.

Share