رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تالش خبر داد؛

پایان کار مجموعه ۸۰۰ واحدی مسکن مهر تالش صادر شد+ جزئیات

با پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان بلاخره پس از سال‌ها انتظار، سرانجام پایان کار مجموعه ۸۰۰ واحدی مسکن مهر تالش صادر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهناز حسین نژاد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تالش با گفت: بعد از تکمیل و تحویل مجموعه ۸۰۰ واحدی مسکن مهر تالش به متقاضیان به دنبال اخذ پایان کار بودیم اما مشکلاتی مانع از این کار شد.

وی اضافه کرد: از آنجائیکه پروانه ساختمانی این مجتمع به صورت چهار طبقه روی پیلوت صادر شده بود ولی به دلیل نیاز مبرم شهرستان تالش و ازدیاد متقاضیان، با اخذ مصوبه شورای مسکن استان، مجتمع به صورت پنج طبقه روی پیلوت اجرا شد که این موضوع با مقاومت و عدم تائید توسط مرجع صدور پروانه مواجه و بحث انتقال پرونده به ماده ۱۰۰ مطرح شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی تالش تصریح کرد: مطرح شدن این موضوع در ماده ۱۰۰ قطعا موجب تحمیل هزینه‌های گزاف به دولت و ساکنین واحدهای مسکن مهرتالش که عمدتا از قشر متوسط و پائین جامعه هستند میشد که این موضوع در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ و با روی کار آمدن مهندس رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی با ایشان مطرح و وی جهت بازدید و گفتگو با ساکنین این مجموعه به شهرستان تالش سفر کرد و قول پیگیری مساعد داد.

مهندس حسین نژاد افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های مجدانه و هماهنگی مدیرکل محترم راه و شهرسازی گیلان، با سازمان بازرسی، دادستان و امام جمعه شهرستان و سایر دستگاهای نظارتی و ذی ربط سرانجام پس از سال‌ها در خرداد ۱۴۰۲ پایان کار مجموعه ۸۰۰ واحدی مسکن مهر تالش صادر گردید.

Share